ماجرای مرگ دلخراش مرضیه طاهری در نساجی کویر + عکس

6

خبرینا | روز گذشته خبری تلخ از مرگ دلخراش یک زن به نام مرضیه طاهری که فامیلی اش به اشتباه طاهریان در رسانه ها ذکر شده در یک کارخانه نساجی در سمنان انتشار یافت که باعث ناراحتی و شوک کاربران در فضای مجازی شد.

عکس: مرگ دلخراش مرضیه طاهری کارگر نساجی کویر سمنان

علت مرگ دلخراش مرضیه طاهری

خبری که در رسانه ها منتشر شده به این صورت است: مرضیه طاهری، کارگر ۲۱ ساله، با گیر کردن مقنعه‌ اش در دستگاه ریسندگی کارخانه نساجی کویر در شهرک صنعتی سمنان و کشیده‌ شدن سرش به داخل چرخ‌ دنده‌های دستگاه، جانش را از دست داد.

همچنین صفحه آخرین خبر سمنان نوشته: بر اثر حادثه‌ای که در ساعت پایانی شیفت کاری در یک کارخانه نساجی در شهرک صنعتی سمنان رخ داد، متأسفانه یک کارگر جان باخت.

کارگر قربانی به دلیل درگیر شدن مقنعه در دستگاه رینگ ریسندگی خط تولید و کشیده شدن سر به داخل دستگاه و حین انتقال به بیمارستان آسمانی شد.

عکس های مرضیه طاهری

تنها دو عکس از خانم مرضیه طاهری که به اشتباه در رسانه ها مرضیه طاهریان نامبرده شده موجود است که در زیر می بینید.

عکس: مرضیه طاهری کارگر نساجی کویر سمنان

عکس: مرضیه طاهری کارگر نساجی کویر سمنان که به طور دلخراشی جانش را از دست داد

بعد از اعلام علت مرگ مرضیه طاهری، تعداد بسیار زیادی از کاربران در فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان دادند.

همچنین وبسایت خبرینا به خانواده محترم خانم طاهری تسلیت عرض می کند.

6 دیدگاه در “ماجرای مرگ دلخراش مرضیه طاهری در نساجی کویر + عکس

  1. ناشناس گفت:
    ۲
    ۱

    از‌بد‌بختی‌مردم‌ایران‌هر‌چی‌بگن‌بازم‌کمه،،واقعا‌مایه‌تاسفه‌که‌یه‌ یه‌دختر۲۱‌ساله‌عوض‌اینکه‌درس‌بخونه‌وبه‌ارزو‌هاش‌برسه‌باید کار‌کنه‌وبعدش‌هم‌به‌همچین‌شکل‌وحشتناکی‌از‌دنیا‌بره،خدا‌ نمونه‌ی‌این‌اتفاق‌شوم‌رو‌نصیب‌باعث‌وبانی‌این‌بدبختی‌هاو عزیزانشون‌بکنه‌.ان‌شاالله

    1. سبا سادین گفت:

      سلام این دختر ۲۱ ساله نازنین به خانواده محترم آن تسلیت میگم روحش شاد و یادش گرامی کیمیا سنگسری کلاس هفتم کوثر سنگسری کلاس چهارم

  2. سادات گفت:
    ۲

    چه ربطی داره بنده خدا! اینهمه آدم پیر و جوون تو کل دنیا بر اثر حوادث مختلف می میرن. چه کارگر چه دکتر و مهندس و ورزشکار و… حالا اتفاقی که واسه این مرحومه افتاده به خاطر بدبختی مردم ایرانه؟ درسته خیلی ناراحت کننده است شنیدنش، روحش شاد ان شاءالله. ولی مثل خیلی آدم های دنیا داشته کار می کرده و در حین کار دچار حادثه شده دیگه. چرا همه چی رو به اوضاع مملکت و… ربط می دید؟

    1. ناشناس گفت:

      پیام شما♥♥♥♥

  3. حیدربابا گفت:
    ۱

    من برای از دست دادن این سرمایه های مملکتمان احساس پوچی میکنم برای تمام ایران تسلیت کردستان من ایران من خانواده مرحومه به همگی تسلیت حیدر بابای کرد

  4. ناشناس گفت:

    تسلیت به خانواده محترمشان وملت ایران

نظرات