لخت شدن یک دختر جوان در متروی تهران از زاویه ای دیگر + عکس

6

خبرینا | به تازگی فیلمی در فضای مجازی با عنوان “لخت شدن یک دختر در متروی تهران” منتشر شده که در آن یک دختر جوان به طور کامل در واگن متروی تهران لخت می شود.

لخت شدن یک دختر جوان در متروی تهران

ماجرای جنجالی لخت شدن یک دختر جوان در متروی تهران

به گزارش یک صفحه اینستاگرامی، صبح دوشنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۰، دختری جوان که سوار واگن مترو در ایستگاه میدان شوش شده بود در مقابل چشمان متعجب مردم در واگن آقایان لباس هایش را در آورد و لخت شد.

در ویدیوی منتشر شده از این دختر جوان یک مرد پس از مشاهده حال نامساعد زن جوان به قصد کمک و امر به معروف به سمت وی رفت و درخواست کرد تا لباس های خود را بپوشد اما با مخالفت و پرخاشگری زن برهنه مواجه شد.

در این عکس یک مرد سعی در انجام امر به معروف است و از دختر جوانی که برهنه شده درخواست می کند تا لباس هایش را بپوشد / منبع کلیپ وبسایت رکنا

بعد از لخت شدن دختر جوان چه اتفاقی افتاد؟

دقایقی بعد لحظه ای که قطار متوقف شد، ماموران انتظامات ایستگاه میدان شوش وارد عمل شده و لباس های زن جوان را در اختیارش قرار دادند و دختر جوان لباس هایش را پوشید.

در بررسی های اولیه مشخص شد زن جوان به دلیل مشکلات روحی و روانی در واگن آقایان قطار در ایستگاه مترو میدان شوش برهنه و لخت شده است.

فرار کردن دختر جوان از دست مامورین

گفته شده بعد از شلوغی به خاطر این اتفاق این دختر توانسته از فضای ایجاد شده استفاده کند و از دست مامورین انتظامی فرار کند.

واکنش ها به لخت شدن یک دختر در متروی تهران

بعد از انتشار کلیپ لخت شدن یک دختر در متروی تهران واکنش های بسیاری به این ماجرا شده است. عده ای از کاربران اعلام کرده اند که این دختر دچار مشکلات روحی و روانی بوده و از انجام کاری که کرده نا آگاه بوده است. تعدادی از کاربران نیز درخواست کرده اند تا فیلم و عکس این دختر در فضای مجازی منتشر نشود.

6 دیدگاه در “لخت شدن یک دختر جوان در متروی تهران از زاویه ای دیگر + عکس

  1. فهیمه گفت:
    ۱۱
    ۲

    سلام بد بود

  2. نرگس گفت:
    ۷
    ۱

    نتیجه امر به معروف و نهی از منکر نکردنه آدمای جامعه و من و تو هست که با برنامه ریزی اقدام به کار های شرم آور در ملاعام میکنند و فقط یک آقا،اون هم به صورت زبانی به غیرتش برمیخوره

    آخه توی این مورد زبانی تذکر دادن درسته؟
    درجه آخر غیرت این بود؟

  3. دلاور گفت:
    ۱
    ۱

    خوب چکارمیشدبکنی دختررو میکشدنرگس خانم یا

  4. شری گفت:
    ۴
    ۰

    یعنیا ن همه ادم ریلکس نشستن نه انگار!!!!

  5. مهلا گفت:
    ۱

    خوبه حالا تجاوز نکردن بهش
    خدا عاقبت همه رو به خیر کنه و همه بیماران و شفای عاجل عنایت کنه
    الهی آمین

  6. ناشناس گفت:

    ملت چقدر بی عقل هستند الان من مریضم‌ این چیز ها خوب نیست که مغز من ازش آگاه بشه بابا!

نظرات