بازیگر نقش شیوا در سریال کلانتر 2 کیست + بیوگرافی کامل و تصاویر جدید

0

بازیگر نقش شیوا در سریال کلانتر ۲ : سولماز آقمقانی متولد ۱۵خرداد ۱۳۶۳ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او با بازی در سریال طنز سه در چهار بازی کرد و به شهرت رسید. او هنرمند و بازیگر سریال کلانتر ۲ در نقش شیوا است که بازی در این سریال را هم می توان از کارهای خوب او نام برد. سایت خبرینا بیوگرافی و معرفی این بازیگر را برای شما آماده کرده. همراه ما باشید.

بازیگر نقش شیوا در سریال کلانتر 2

سولماز آقمقانی متولد ۱۵خرداد ۱۳۶۳ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او با بازی در سریال طنز سه در چهار بازی کرد و به شهرت رسید. او هنرمند و بازیگر سریال کلانتر ۲ در نقش شیوا است که بازی در این سریال را هم می توان از کارهای خوب او نام برد. به طور واضح تر او فعالیت خود را با گذراندن در کلاس های بایگری به صورت جدی شروع کرد و باعث شد برای اولین بار سال ۱۳۷۹ در فیلم مسافر بازی کند وخودش را اثبات کند. به گفته خودش شباهتش به نیکی کریمی و تشویق اقوام او به بازیگری باعث شده به هنر و بازیگری علاقه مند شود.

وی تاکنون در فیلم‌هایی چون مسافر، کلانتر، زائر سرای ممتاز، وفا، سرنوشت، مادر زن سلام ،بی اجازه ،دیدار، راه شب، سه در چهار، ما فرشته نیستیم، روزگار قریب و تعطیلات رویایی و…. بازی کرده و موفق نیز بوده.

سولماز آقمقانی در کلانتر 2

گفتگو با سولماز آقمقانی :

آیا شما شغل دوم هم دارید :

بله.در حال حاضر به همراه یکی از دوستانم یک شرکت عمرانی برای خودم دارم و به جای بازیگری فعالیت‌ های بیزینسی هم انجام می‌ دهم

چرا از بازیگری فاصله گرفتید :

توجه به کیفیت و استفاده از بازیگران واقعی بسیار مهم است من زمان زیادی است که از کار گوشه‌گیری کرده‌ام چرا که بسیاری از افراد تازه وارد به این حرفه را نمی شناسم. البته دلیل دیگرش این است که این روزها کسانی که از من درخواست بازی در فیلم هایشان را می کنند؛ تقاضای آوردن سرمایه گذار به کارشان را دارند و اکثرا می گویند که کمبود بودجه دارند و می خواهند به صورت مجانی برایشان بازی کنم.

سولماز آقمقانی

همراه ما باشید

نظرات