ناخن برای ماه محرم 2023 | ژلیش ناخن برای محرم

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل ناخن برای ماه محرم ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل ناخن برای ماه محرم را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

لاک مشکی در انواع رنگ های مات و روشن موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید دیزاین ناخن هایتان متفاوت تر باشد بهتر است از لاک مشکی مات استفاده نمایید. لاک مشکی روشن نیز باعث درخشندگی طرح ناخن ها می شود و اغلب خانم ها از این نوع لاک برای دیزاین ناخن های خود استفاده می کنند.
برای تزیین ناخن ها نیز می توانید از نگین های ساده استفاده نمایید همچنین می توانید روی چند ناخن خود لاک اکلیلی یا طلایی بزنید که در این صورت دیزاین ناخن هایتان در عین سادگی ، جذاب تر نیز به نظر می رسند.

جدیدترین ناخن برای ماه محرم 2023

جدیدترین ناخن برای ماه محرم ۲۰۲۳

در صورت تمایل می توانید قسمتی از ناخن ها را به کمک لاک مشکی دیزاین نمایید و قسمت دیگر ناخن ها را به کمک لاک سفید طراحی کنید. لاک اکلیلی مشکی نیز زیبایی خاصی را به ناخن ها می بخشد و بهتر است برای ایجاد تنوع به کمک این نوع لاک دو یا چند ناخن خود را دیزاین نمایید سپس باقی مانده ناخن ها را لاک مات یا درخشان بزنید.
در صورت تمایل می توایند روی سطح ناخن های خود را با استفاده از لاک مات بپوشانید و به کمک لاک مشکی درخشان، طرح و نقطه هایی روی ناخن ها ایجاد کنید. در صورت تمایل می توانید که قسمتی از ناخن را با استفاده از لاک مشکی دیزاین کنید و قسمت دیگر ناخن ها را با استفاده از لاک سفید طراحی کنید. لاک اکلیلی مشکی هم زیبایی خاصی را به ناخن می دهد و بهتر است برای ایجاد تنوع به کمک این نوع لاک دو یا چند ناخن خود را دیزاین کنید و سپس باقی مانده ناخن ها را لاک مات یا درخشان بزنید.

جدیدترین ناخن برای ماه محرم 2023 جدیدترین ناخن برای ماه محرم 2023 جدیدترین ناخن برای ماه محرم 2023 جدیدترین ناخن برای ماه محرم 2023 جدیدترین ناخن برای ماه محرم 2023 جدیدترین ناخن برای ماه محرم 2023 جدیدترین ناخن برای ماه محرم 2023 جدیدترین ناخن برای ماه محرم 2023 جدیدترین ناخن برای ماه محرم 2023 جدیدترین ناخن برای ماه محرم 2023 جدیدترین ناخن برای ماه محرم 2023 جدیدترین ناخن برای ماه محرم 2023 جدیدترین ناخن برای ماه محرم 2023 جدیدترین ناخن برای ماه محرم 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات