تزیین شیر برنج 2023 | تزیین شیر برنج با دارچین و گل محمدی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تزیین شیر برنج ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های تزیین شیر برنج را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

شیر برنج یکی از دسرهای خوش طعم و سنتی ایرانی می باشد که در مناسبت هایی همچون ماه مبارک رمضان، ماه عزاداری محرم، و البته جدای از مناسبت به عنوان یک میان وعده فوق العاده و حتی صبحانه و شامی سبک در منزل تهیه و میل می گردد. همان طور که شکل ظاهری زیبا و دیزاین شده غذا با اشتهای فرد رابطه مستقیم دارد، پیشنهاد می کند چه در مهمانی ها و چه در دورهمی ها و میزآرایی ساده برای وعده های روزمره از هنر تزئین استفاده کنید. به خصوص کودکان که نسبت به بزرگسالان از حساسیت بیشتری به غذا برخوردارند. دیزاین شیر برنج به روش ها و طرح های مختلف گوشه ای از این اقدام مهم به شمار می رود.

جدیدترین تزیین شیر برنج 2023

جدیدترین تزیین شیر برنج ۲۰۲۳

دارچین یک نوع ادویه خوش طعم است که البته کاربردی فراتر از ادویه دارد و حضور آن را علاوه بر طعم بخشی به غذا، حتی در عرصه ی تزیینات نیز شاهد هستیم. دیگر موارد زیباتر همچون انواع مغزها، غنچه گل محمدی، زعفران و … وجود دارند اما اگر بخواهید تصویری را رسم نمایید، به هنرآفرینی دارچین نیاز پیدا می کنید. به این صورت که با استفاده از قالب های موجود در بازار و یا قالب های ساخته شده با دست (دارای اشکال و طرح های مختلف) به دلخواه خود نقش و طرح بزنید.

به کارگیری غنچه های کوچک گل محمدی برای دیزاین غذاها یک ایده ی فوق زیبا و محبوب است که به صورت کامل و یا برگ برگ شدن می توانید عمل دیزاین شیر برنج را انجام بدهید. می توانید علاوه بر دیزاین شیر برنج با استفاده از غنچه گل محمدی از زعفران، مغزیجات و …. نیز در کنار آن بهره ببرید.

جدیدترین تزیین شیر برنج 2023 جدیدترین تزیین شیر برنج 2023 جدیدترین تزیین شیر برنج 2023 جدیدترین تزیین شیر برنج 2023 جدیدترین تزیین شیر برنج 2023 جدیدترین تزیین شیر برنج 2023 جدیدترین تزیین شیر برنج 2023 جدیدترین تزیین شیر برنج 2023 جدیدترین تزیین شیر برنج 2023 جدیدترین تزیین شیر برنج 2023 جدیدترین تزیین شیر برنج 2023 جدیدترین تزیین شیر برنج 2023 جدیدترین تزیین شیر برنج 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات