تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023 | تزیین حلوا برای مراسم ختم ساده

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تزیین حلوا برای مراسم ختم ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های تزیین حلوا برای مراسم ختم را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید. استفاده مناسب از میزان روغن و کره ارتباط مستقیمی با کیفیت حلوا دارد؛ اگر بیش از اندازه از روغن استفاده کنید، روغن می‌بندد و کم‌تر از معمول استفاده کردن از روغن باعث ترک خوردن حلوا می‌شود.

یکی از بهترین عطرهایی که میتونه تو خونه بپیچه عطر یه حلوای خوشمزست..درسته سلیقه ها وروشها متفاوته اما تکرار بعضی نکته های ساده هم خالی از لطف نیست..بویژه برا تازه عروسا وتازه کارا…
برای تهیه شربت حلوا باید شکر، آب، گلاب، زعفران و هل را مخلوط کنید و درون قابلمه‌ای روی حرارت ملایم قرار دهید تا ۵ دقیقه بجوشد، روغن را نیز داخل قابلمه‌ای بریزید تا گرم شود؛ آرد را ۲ بار الک کنید، سپس داخل ظرفی بریزید و با حرارت کم شروع به تفت دادن کنید.

جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023

جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم ۲۰۲۳

اگر شل بودن حلوا به دلیل اضافه‌کردن بیش از اندازه روغن بود، توصیه به شما این است که مقدار دیگری آرد اضافه کنید و آن را با حلوا تفت دهید (البته این کار در مرحله قبل از اضافه کردن شربت امکان‌پذیر است.)
حلوا نه تنها واسه طعمش مشهوره، بلکه به خاطر بافت نرم و لطیفی که داره، واسه تزئینش به حدی کارای مختلفی انجام میدن که آدم، سر یه دوراهی میمونه حلوا رو نگاه کنه یا بخوره.
طرز پخت حلوای خوشمزه مجلسی رو با هم زدن مواد ادامه بدید تا جایی که یکدست شده و حالا نوبت اضافه کردن شربت میرسه و کم کم شربت رو به حلوا اضافه کنید و به مخلوط کردن ادامه بدید.

جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023 جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023 جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023 جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023 جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023 جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023 جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023 جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023 جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023 جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023 جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023 جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023 جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023 جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023 جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023 جدیدترین تزیین حلوا برای مراسم ختم 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات