تزیین کیک بدون خامه 2023 | سس کارامل برای تزیین کیک بدون خامه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تزیین کیک بدون خامه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های تزیین کیک بدون خامه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

یکی دیگر از مواردی که نشان میدهدکیک خوبی نپخته اید این است که رویه کیک چسبنده است و این چسبنده بودن به این دلیل است که روی کیک در حالیکه هنوز گرم بوده پوشانده شده است و یا میزان مایعات مورد استفاه در کیک زیاد بوده است و کیک به اندازه کافی پخته نشده است. در واقع مدت زمان طبخ و قرار گرفتن کیک در فر کم بوده است.

جدیدترین تزیین کیک بدون خامه 2023

جدیدترین تزیین کیک بدون خامه ۲۰۲۳

گاهی ممکن است کیک قبل از پخت کامل از فر خارج شده باشد و یا به موقع از قالب خارج نشده و داخل قالب سرد شده باشد و یا اینکه نسبت مواد مورد استفاده درست نبوده،واز شکر، مایعات و چربی زیاد استفاده شده باشد که همه ی این دلایل می‌تواند باعث شود کیک حالت خیس داشته باشد.
سفیده را باید به حدی با مواد کیک بهم بزنید که با مواد مخلوط شود، اما هنوز سفیدی، سفیده تخم مرغ داخل مواد مشخص باشد و در واقع به گونه ای باشد که زیاد با مواد دیگر کیک بهم زده نشود و در حد قاطی شدن کافی است. به هیچ عنوان برای اضافه کردن سفیده به مواد کیک، از همزن و قاشق فلزی استفاده نکنید و در یک جهت سفیده را با مواد قاطی کنید.
به زمان پخت کیک و دمایی که فر داغ شده و مایه کیک در آن گذاشته شده است، دقت کنید.این دو عامل در تهیه یک کیک پوک و با پف مناسب تاثیر زیادی خواهد داشت. در بیشتر دستور‌های پخت کیک قالب را روی پنجره اول فر از طرف پایین قرار می‌دهند.

جدیدترین تزیین کیک بدون خامه 2023 جدیدترین تزیین کیک بدون خامه 2023 جدیدترین تزیین کیک بدون خامه 2023 جدیدترین تزیین کیک بدون خامه 2023 جدیدترین تزیین کیک بدون خامه 2023 جدیدترین تزیین کیک بدون خامه 2023 جدیدترین تزیین کیک بدون خامه 2023 جدیدترین تزیین کیک بدون خامه 2023 جدیدترین تزیین کیک بدون خامه 2023 جدیدترین تزیین کیک بدون خامه 2023 جدیدترین تزیین کیک بدون خامه 2023 جدیدترین تزیین کیک بدون خامه 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات