اولین خریدار خودروی برقی ایرانی این آقا است + تصاویر

0

خبرینا | چند روزی است که خبر پلاک شدن اولین خودروی برقی ایرانی در رسانه ها دیده می شود، به نظر می رسد به زودی باید شاهد این خودروی کوچک برقی در کوچه و خیابان ها باشیم. در این خبر به یکی از اولین خریداران این خودرو می پردازیم که گزارش آن را در زیر میخوانید.

اولین مالک خودروی برقی ایرانی پیدا شد

علی خسروانی مالک اتوخسروانی اولین خریدار است

یکی از فعالان بازار با انتشار توئیتی اعلام کرد که اولین خریدار خودرو برقی تولید داخل است، آن شخص کسی نیست جز علی خسروانی مالک اتوخسروانی فروشنده خصوصی انواع خودرو!

علی خسروانی مالک اتوخسروانی با انتشار تصاویر خودروی برقی ایرانی نوشت: «چون دلم می‌خواد به عنوان اولین خریدار و مصرف کننده اولین خودرو برقی تولید داخل یوز پز بدم نمیگم تراز اول دنیاست ولی انصافا برای شروع نمونه خوبی بود. فیلم تست رانندگی و نقد و بررسی شو بزودی منتشر میکنیم.»

عکس: علی خسروانی سوار بر خودروی برقی ایرانی

خسروانی در کامنت‌های توئیت خود به دفاع خودروی برقی تولید داخل پرداخت.

عکس: علی خسروانی مالک خودروی برقی ایرانی

چند روز پیش سورنا ستاری معاون رییس جمهور اعلام کرد که اولین خودوری برقی تولید داخل مجوز شماره گذاری و پلاک را دریافت کرده است.

مشاهده اولین خودروی برقی ایرانی در خیابان‌های تهران

اما خبرگزاری فارس با انتشار عکسی از خودروی علی خسروانی نوشته:

عکس: علی خسروانی سوار بر خودروی برقی ایرانی در یکی از اتوبان های تهران/فارس

۳ روز پیش اعلام شد که مجوز پلاک‌گذاری ۳۰ دستگاه از این خودروها صادر شده است.

موتوری با یک سوم قدرت پراید

موتور این خودروها یک‌سوم موتور پراید قدرت دارند و با هربار شارژ با برق شهری که ۳.۵ ساعت طول می‌کشد، می‌توان ۱۰۰ کیلومتر رانندگی کرد. این خودروها یا دونفره هستند یا تک‌نفره با فضای بار در عقب. هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

هنوز جزئیاتی از نحوه خرید و قیمت خودروی برقی ایرانی منتشر نشده است.

نظرات