انواع ماسوره برای تزیین کیک 2023 | تزیین کیک با ماسوره

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل انواع ماسوره برای تزیین کیک ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های انواع ماسوره برای تزیین کیک  را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

ماسوره و قیف و سرپیچ سه جز از وسیله‌ای برای تزیین و پاشیدن خامه روی انواع کیک‌ها و دسر هاست. ماسوره جزئی است که اندازه و شماره مشخصی دارد و نوک آن در شماره‌های مختلف متفاوت است و هنگام بیرون آمدن خامه از داخل قیف اشکال متفاوت و متنوعی درست می‌کند. قیف می‌تواند پارچه‌ای یا پلاستیکی و یکبار مصرف باشد و یا می‌تواند مانند یک سرنگ بزرگ با پیستونی متحرک و باز شونده باشد. سرپیچ هم برای بستن و سوار کردن ماسوره روی قیف بکار می‌رود

جدیدترین انواع ماسوره برای تزیین کیک 2023

جدیدترین انواع ماسوره برای تزیین کیک ۲۰۲۳

روی کیک های خود را به طور یکنواخت با چاقوی برش کیک تراز کنید یا آن ها برش دهید. چاقوی برش دارای تیغه‌های تیزی هستند تا بتوانید کیک‌های خود را از وسط نصف کنید یا تاج آن را جدا کنید بدون اینکه نگران برش زاویه دار باشید.

افزودن فیلینگ بین لایه ها نه تنها به ارتفاع کیک شما کمک می کند، بلکه طعم و بافت بیشتری به دسر شما می بخشد. خامه قنادی یک فیلینگ عالی برای دکوراتورهای تازه کار است، اما می توانید از کرمفیل، گاناش شکلاتی، کرم لیمو، فیلینگ میوه یا حتی چیپس شکلاتی یا شکلات خرد شده استفاده کنید.

برای فیلینگ های مرطوب یا نرم، مانند میوه، کرمفیل ، کرم ، پیشنهاد می کنیم دور هر لایه با خامه یک سد بزنید تا از بیرون ریختن فیلینگ از کیک شما جلوگیری شود. برای خامه کشی ، یک قیف با ماسوره ۱۲ تهیه کنید (همچنین می توانید سر قیف را به طوری برش دهید که قطر آن سوراخ ۲ سانت شود و از استفاده از ماسوره راحت شوید). یک خط از خامه را داخل لبه بیرونی لایه کیک خود خامه کشی کنید. مرکز را با هر نوع فیلینگ که می خواهید پر کنید، با استفاده از پالت خم خود مطمئن شوید که فیلینگ شما همسطح بالای خامه قنادی است که دور لبه کیک کشیده ایم تا لایه های یکنواخت بین کیک ها ایجاد شود.

جدیدترین انواع ماسوره برای تزیین کیک 2023 جدیدترین انواع ماسوره برای تزیین کیک 2023 جدیدترین انواع ماسوره برای تزیین کیک 2023 جدیدترین انواع ماسوره برای تزیین کیک 2023 جدیدترین انواع ماسوره برای تزیین کیک 2023 جدیدترین انواع ماسوره برای تزیین کیک 2023 جدیدترین انواع ماسوره برای تزیین کیک 2023 جدیدترین انواع ماسوره برای تزیین کیک 2023 جدیدترین انواع ماسوره برای تزیین کیک 2023 جدیدترین انواع ماسوره برای تزیین کیک 2023 جدیدترین انواع ماسوره برای تزیین کیک 2023 جدیدترین انواع ماسوره برای تزیین کیک 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات