دیزاین پاپ کورن (پف فیل) 2023 | تزیین پفیلا تک نفره برای مدرسه و دورهمی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل دیزاین پاپ کورن ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های دیزاین پاپ کورن را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

آماده کردن پاپ کورن خوش‌طعم فرمول دقیقی ندارد. همه می‌دانند که برای تهیه این خوراکی پرطرفدار باید کف قابلمه را خوب چرب کنند و روی حرارت زیاد قابلمه را داغ کنند، سپس ذرت‌ها را با کمی نمک در قابلمه بریزند و درش را ببندید.
هیچ چیز به اندازه پاپ کورن نم‌کشیده نمی‌تواند مهمان‌هایتان را پس بزند. برای روی میز گذاشتن این خوراکی عجله نکنید. آماده کردن پاپ کورن تنها پنج دقیقه از شما وقت می‌گیرد. پس همان زمانی که قصد سرو کردنش را دارید، آن را آماده کنید.

جدیدترین دیزاین پاپ کورن 2023

جدیدترین دیزاین پاپ کورن ۲۰۲۳

پاپ کورن یک هله هوله سالم است و نیازی نیست که برای سالم‌تر طبخ کردن آن زیاد از اندازه به خودتان زحمت بدهید. برای درست کردن آن، تنها کافی است کمی روغن مخصوص سرخ کردنی در قابلمه بریزید؛ پس بیهوده سراغ روغن خرما و کره و روغن زیتون نروید.
برای پاپ کورن کچاپی همان ابتدا نمک ذرت‌ها را اندازه کنید و سپس بلافاصله بعد از آماده شدن روی پاپ کورن‌ها پودر گوجه خشک الک کنید (شعله باید خاموش باشد که پودر گوجه نسوزد) خیلی سریع درب قابلمه را بگذارید و آن را به چپ و راست تکان دهید تا تمام پاپ کورن‌ها به پودر گوجه آغشته شوند. اگر پاپ کورن‌ها سرد باشند پودر گوجه به آن‌ها نمی‌چسبد.
طرز تهیه پاپ کورن یا پف فیل در مایکروفر هم ساده است. مقدار کمی ذرت داخل ظرف دردار مخصوص مایکروفر بریزید (فقط کف ظرف را بپوشاند). ابتدا کمی روغن یا کره آب شده روی ذرت‌ها بریزید (برای این‌که نمک به ذرت بچسبد) و سپس روی آنها نمک بپاشید.

جدیدترین دیزاین پاپ کورن 2023 جدیدترین دیزاین پاپ کورن 2023 جدیدترین دیزاین پاپ کورن 2023 جدیدترین دیزاین پاپ کورن 2023 جدیدترین دیزاین پاپ کورن 2023 جدیدترین دیزاین پاپ کورن 2023 جدیدترین دیزاین پاپ کورن 2023 جدیدترین دیزاین پاپ کورن 2023 جدیدترین دیزاین پاپ کورن 2023 جدیدترین دیزاین پاپ کورن 2023 جدیدترین دیزاین پاپ کورن 2023 جدیدترین دیزاین پاپ کورن 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات