عکس پروفایل گروه دختر و پسر 2023 | عکس های خفن برای پروفایل گروه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل عکس پروفایل گروه دختر و پسر ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های عکس پروفایل گروه دختر و پسر  را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

از نظر من، جهان فقط سیاره‌ای بود که انسان در آن زندگی می‌کرد. اما بعد مثل جادو، از همان لحظه‌ای که پیدایت کردم جرقه‌هایی به زندگی‌‌ من آوردی. مثل این بود که سوزنی را در انبار کاه پیدا کردم. یک جواهر نادر که در زیر زمین مدفون بود. هدیه‌ای بی‌نظیر از طبیعت. گنجی که بین گنج‌های جهان گم شده بود. فرصتی که یکبار به هر کس داده می‌شود و هدیه‌ای از آسمان‌ها بودی.

جدیدترین عکس پروفایل گروه دختر و پسر 2023

جدیدترین عکس پروفایل گروه دختر و پسر ۲۰۲۳

شاید تعجب کنی که چقدر دوستت دارم. اما تعجب نکن. تو در آسمان من خورشید هستی، رودخانه‌ای که از روح من می‌گذرد و هوایی که تنفس می‌کنم. هر چه تو را بیشتر می‌بینم عشق من، بیشتر عاشقت می‌شوم. با گذشت هر شب و هر روز، عشق من فقط بیشتر می‌شود. قبل از اینکه تو را بشناسم، باور نمی‌کردم که کسی را آنقدر عمیق دوست داشته باشم، اما تو به من ایمان دادی که عشق واقعی وجود دارد و آن را به من سهیم شدی.

جدیدترین عکس پروفایل گروه دختر و پسر 2023

اگر عشق تو اقیانوس بود، من همه آن را می‌نوشیدم، حتی اگر یک عمر طول می‌کشید. اگر ستاره‌های آسمان بود، من با حوصله آن را می‌شمردم، چون می‌دانم تعداد سال‌هایی است که با هم خواهیم گذراند. از وقتی با تو آشنا شدم، از لحظه‌ای بی تو بودن می‌ترسم، از زمانی که لب‌های تو را بوسیدم، هیچ چیز طعم بهتری برایم ندارد. من تو را بیشتر از هوایی که نفس می‌کشم می‌خواهم، رویای من پر از خنده‎‌های تو است و کابوس من ترس کم شدن عشقت به من است. برای لحظه‌ای از خودم پرسیدم که من بدون تو کیستم؟ من فقط یک مرد بدون عشق هستم. عشقم، دوستت دارم.

 

جدیدترین عکس پروفایل گروه دختر و پسر 2023 جدیدترین عکس پروفایل گروه دختر و پسر 2023 جدیدترین عکس پروفایل گروه دختر و پسر 2023 جدیدترین عکس پروفایل گروه دختر و پسر 2023 جدیدترین عکس پروفایل گروه دختر و پسر 2023 جدیدترین عکس پروفایل گروه دختر و پسر 2023 جدیدترین عکس پروفایل گروه دختر و پسر 2023 جدیدترین عکس پروفایل گروه دختر و پسر 2023 جدیدترین عکس پروفایل گروه دختر و پسر 2023 جدیدترین عکس پروفایل گروه دختر و پسر 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات