مدل مانتو با پارچه لنین 2023 | مانتو کتی با پارچه لنین راه راه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مانتو با پارچه لنین ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مانتو با پارچه لنین را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

کتان گیاهی است که به منظور جمع‌آوری بذر و الیاف ساقه کشت می‌شود و بسیار محبوب است. جزو گیاهان یک‌ساله است و حدود ۱۰۰ روز طول می‌کشد تا رشد خود را کامل کند و به حد مطلوب برای برداشت برسد. این گیاه گل‌هایی به رنگ بنفش، آبی، سفید و به ندرت قرمز دارد که یک‌بار شکوفا می‌شود. از مواد فیبری داخل ساقه گیاه برای تولید الیاف نساجی استفاده می‌شود. از این رو به لینن پارچه کتان نیز گفته می‌شود.

جدیدترین مدل مانتو با پارچه لنین 2023

جدیدترین مدل مانتو با پارچه لنین ۲۰۲۳

کتان به‌عنوان مواد اولیه تولید این پارچه، مقاومت کمی در برابر گرما دارد و به همین دلیل باید در دوره سرد سال کاشت و رشد آن انجام شود. امروزه کشورهای اروپایی مانند فرانسه و هلند به دلیل آب و هوایی خنک و مناسب در اسفندماه، کار کشت کتان را بیشتر انجام می‌دهند و برداشت گیاه در گرمای مرداد صورت می‌گیرد.
اگرچه پایه اصلی تولید این پارچه از متریال کتان است؛ اما از مواد دیگری مانند پنبه و پشم نیز در روند تولید این پارچه استفاده می‌شود. به همین دلیل پارچه‌های لینن هم در دسته‌های مختلف و بر اساس متریال اصلی تولید قابل تقسیم هستند. همچنین کاربرد هرکدام از این موارد باعث می‌شود که خصوصیت و ویژگی متفاوتی در پارچه لینن ایجاد شود.
برای اتوکردن پارچه لینن، اتو را در حالت بخار قرار داده و دمای آن را در حد متوسط قرار دهید. حتما قبل از تماس اتو، پارچه را مرطوب کنید. استفاده از اسپری یا افشانه آب برای مرطوب کردن بافت پارچه مناسب­تر از پاشیدن آب با دست است. بهتر است ابتدا پشت قسمتی که می خواهید اتو کنید را مرطوب کرده و سپس رویه مقابل آن را آب پاشی نمایید.

جدیدترین مدل مانتو با پارچه لنین 2023 جدیدترین مدل مانتو با پارچه لنین 2023 جدیدترین مدل مانتو با پارچه لنین 2023 جدیدترین مدل مانتو با پارچه لنین 2023 جدیدترین مدل مانتو با پارچه لنین 2023 جدیدترین مدل مانتو با پارچه لنین 2023 جدیدترین مدل مانتو با پارچه لنین 2023 جدیدترین مدل مانتو با پارچه لنین 2023 جدیدترین مدل مانتو با پارچه لنین 2023 جدیدترین مدل مانتو با پارچه لنین 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات