قربانی کردن انسان در کنسرت شیطانی تراویس اسکات؟ + عکس

12

خبرینا | در هفته ی گذشته کنسرت تراویس اسکات سرتیتر اخبار و از جمله هشتگ های پربازدید شبکه های اجتماعی همانند توییتر بوده است. کنسرتی که برگزاری آن به مرگ ۸ نفر و زخمی شدن تعداد بسیار زیادی انجامید.

عکس: کنسرت تراویس اسکات قربان گاه انسان برای شیطان بوده است؟

لحظه به لحظه نیز اخبار جدیدی از روز حادثه و اتفاق های بعد از آن منتشر می شود، برای نمونه در جدیدترین اخباری که از این کنسرت نظر خیلی ها را به خود جلب کرده موضوع قربانی کردن انسان در این کنسرت بوده که گزارش آن را در زیر می خوانید.

در کنسرت Astroworld تراویس اسکات چه اتفاقاتی رخ داد؟

به گزارش خبرینا و به نقل از نشریه نیوزویک؛ در حالی که اتفاقات عجیب و ناگوار کنسرت Astroworld تراویس اسکات در تگزاس به طور گسترده توسط شرکت کنندگان به عنوان “اتفاقات جهنمی” توصیف شده، تعدادی از تئوری های توطئه نیز منتشر شده که ادعا می کنند این کنسرت نوعی مراسم “قربانی خون یا انسان” بوده است.

تعدادی ویدیو از این کنسرت موسیقی منتشر شده که نشان می دهد تراویس اسکات خواننده رپ علی رغم مشاهده افرادی که از هوش می روند و تلاش کادر پزشکی برای احیای آنها، کنسرت را متوقف نمی کند.

عکس: تراویس اسکات در حال اجرا در کنسرت مرگبار

البته ناگفته نماند هنگام خواندن آهنگ او چندین بار اجرایش را متوقف کرد تا از نیروهای امدادی بخواهد به افرادی که در میان جمعیت از هوش رفته بودند کمک کنند.

کنسرت تراویس باعث مرگ ۸ نفر که در میان آنها دو نوجوان ۱۴ و ۱۶ ساله نیز بوده اند و تعدادی زخمی شده است.

قربانی کردن انسان برای اهداف شیطان پرستی؟

در تصاویری که مردم منتشر کرده اند ادعا شده که این کنسرت یک مراسم “قربانی انسان blood sacrifice” بوده است، به این دلیل که بسیاری از مطالب تبلیغاتی اسکات همانند کاور آخرین آلبومش بر روی تصاویر شیطانی و نمادگرایی مرتبط با افکار و آداب شیطانی قربانی انسان متمرکز بوده است.

در همین رابطه یک کاربر با انتشار عکس زیر از صفحه اینستاگرام تراویس اسکات در توییتر نوشته:

تراویس اسکات به معنای واقعی کلمه خود را به عنوان یک شیطان در جلد آلبوم جدیدش نشان داده است… کنسرت Astroworld به عنوان یک مراسم قربانی مهیا شده بود و هیچ کس نمی تواند نظر من را در مورد این موضوع تغییر دهد.

عکسی که صفحه اینستاگرام تراویس اسکات منتشر شده

این توییت با استقبال و واکنشهای فراوانی روبرو شده است.

دروازه جهنم و تزریق مواد در کنسرت تراویس اسکات

در Astroworld امسال، تراویس ۳۰ ساله روی صحنه ای به سبک دروازه های جهنم در حالی که یک سری افراد از طریق دهان یک مجسمه بزرگ وارد صحنه شدند به اجرا پرداخت. این صحنه به نقاشی معروف “مسیح در برزخ” اثر هیرونیموس بوش که “دهان جهنم” را به تصویر کشده بود تشبیه شده است.

عکس: مجسمه شبیه به نقاشی معروف “مسیح در برزخ” در کنسرت تراویس اسکات

در همین رابطه یک کاربر ایرانی با انتشار تصاویر زیر در توییتر نوشته است:

‏هفته گذشته کنسرت ترویس اسکات صحنه به شکل دروازه‌ی جهنم طراحی شده بود و در وسط تصویر نوشته اون دنیا میبینمت . میگن افراد مرموزی به مردم سوزن (مواد) میزدن و این باعث هرج و مرج شد و ۸ نفر کشته شدن. درحالی که چشم و هرم معروف فراماسونری(جادوگری) نظاره گر این مناسک قربانی انسان بود.

عکسی از صحنه کنسرت تراویس اسکات که به دروازه جهنم معروف شده

در خبری که در سایتهای آمریکایی منتشر شده، گزارش شده که به یک پلیس که در حال کمک به یک فرد از حال رفته بوده آمپول مواد تزریق شده و او نیز بیهوش شده البته او کمی بعدتر با کمک نیروهای امدادی بهوش آمده اما اثرات سوزن آمپول نیز بر روی گردن او مشاهده شده است.

همچنین بسیاری از مردم به این موضوع اشاره کرده اند که شعار جشنواره «آن طرف می بینمت» بوده که به یک نحوی مرگ آن ۸ نفر به این مرتبط است.

عکس: تصاویر نمادگرایی در کاور کنسرت تراویس اسکات و جمله آن طرف می بینمت!

تراویس خداست و برای او قربانی انجام شده!

در این رابطه یک پادکستر معروف به نام Isaac Weishaupt موضوع قربانی کردن انسان و ایلومیناتی ها در کنسرت تراویس را بررسی کرده و می گوید:
“کنسرت تراویس محوطه معبد Astroworld است، جایی که آنها به طور مستقیم به شما می گویند در شرف ورود به قلمروی جدید، یک بعد جدید هستید، درست در همین جا خواننده رپ شما (تراویس) خدا است و ما قرار است شما را قربانی کنیم.”

یا در توییتی که توسط یک آمریکایی منتشر شده آمده است که :”کنسرت در جهنم برگزار شده بود، تراویس اسکات با متوقف نکردن کنسرت ایلومیناتی اش انسان های بسیاری را قربانی اهداف شیطانی اش کرده است”

شخص دیگری نیز نوشته : “تراویس اسکات روح خود را به شیطان فروخته است. AstroWorld یک قربانی انسان بود. او جان ۸ انسان بی گناه را گرفت تا بیعت خود را با افراد نخبه غایب در صحنه آغاز کند.

عکس: صحنه ای مخوف از تراویس اسکات در کنسرت

واکنش تراویس اسکات به اتفاقات کنسرت

اسکات روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد، وقایع غم انگیز رخ داده در Astroworld «کاملا او را ویران کرده است»! کایلی جنر دوست دختر تراویس اسکات نیز اعلام کرده این حادثه او را در شوک فرو برده است.

به گفته نیوزویک تحقیفات پلیس همچنان در جریان است و تراویس نیز چندین برای برای توضیحات به اداره پلیس شهر Houston احضار شده است.

AstroWorld چیست؟

“استرو ورلد AstroWorld” یک رویداد سالانه در پارک “ان آر جی” است که از سال ۲۰۱۸ شروع شد هرچند سال پیش به دلیل همه گیری کووید-۱۹ برگزار نشد.

قربانی‌ کردن انسان

قربانی‌ کردن انسان یا هبه به معنی کشتن یک انسان برای جلب رضایت خدایان یا خدا است. گوشت قربانی ممکن است خورده شود، امّا هدف آن صرفاً مصرف گوشت نیست، بلکه با ذبح کردن به منظور مصرف گوشت متفاوت است. هبه در ادیان کهن به مفهوم فنا شدن انسان به ویژه فرزند در راه عقیده است. مراسم توسط کاهنان در جایی مخصوص که قربانگاه نامیده می‌شد، اجرا می‌گشت.

12 دیدگاه در “قربانی کردن انسان در کنسرت شیطانی تراویس اسکات؟ + عکس

  1. فاطمه گفت:
    ۱۴
    ۱۴

    این سیاه پوست احمق رو بگیرن اعدام کنن اشغال شیطان صفت

    1. ال ۱ گفت:
      ۸
      ۱۸

      با اعدام این مشکل حل نمیشه باید حامیان و مروجان این سبک به درک واصل شوند که ۳۰۰ یهودی شیطان پرست هستند که تنها مرد میدانشان امام خامنه ای است و تمام تلاششان برای نابودی اوست به همین دلیل روی سبک زندگی جوانان و نو جوانان و کودکان ما سرمایه گذاری کردند که این هدف با دست خودمان صورت بگیره

  2. بهار گفت:
    ۱۱
    ۷

    شیطان تو وجود این مرد رخنه کرده
    خدا لعنتش کنه

  3. علی گفت:
    ۱۲
    ۸

    ایشالا بمیری کسافت اشغال شیطان پرست خود انسان ها با همچین کارایی جهنم رو تحویل دادن ایشالا بمیره سقد شه عوضی اشغال

  4. ناشناس گفت:
    ۱۲
    ۲۸

    دمش گرم میخوام برم کنسرتش

  5. سید محمد ابطحی گفت:
    ۶
    ۱۰

    شما خیلی از مرحله عقب هستید چون آیین های بت پرستی و نئوپاگانیسم در تمام دنیا دارد یکی بعد از دیگری به عنوان یکی از ادیان رسمی و مورد تایید به رسمیت شناخته می شود. الان اسکاندیناوی تا اوکراین و ازگرجستان تا یونان بتخانه ها مجددا باز شده اند. جالب اینکه همه جا هم دین مسیحی را دین غاصب و دشمن کشور خود می دانند و در یونان حتی پلیس مواردی را کشف کرد که نوبت پرستان و پرستندگان خدایان المپ در یک کلیسا بمب گذاری کرده بودند. این همه اکتشافات به اصطلاح باستان شاسی از رنسانس به بعد و بازگشت به هنر برهنه روم و یونان و سپس ابلیسک و هرم و الان رسیدن به پاگانیسم مجدد در دنیا یک برنامه از پیش تعیین شده بود. حذف خدا از زندگی بشر و جایگزین کردن God bless you یا Groß Gott (معادل رحمت خدا بر تو) با Hello و Hi و بعد حذف همان با همین هدف بود. مبارزه با اسامی کتاب مقدس و ریشه دار در مسیحیت و ساختن فیلم هایی مثل هری پاتر که قهرمانان داستان همه اسامی یونانی و رومی و ژرمانی کهن دارند و تنها کسی که اسم مسیحی دارد همان تام است که همان لرد والدرمورت منفی ترین شخصیت است. اما اسامی ناشناخته مثل هرمیون و مینروا و آلبوس و.. همه احیا می شوند. تام هم همان قدیس مسیحی است که زنده شدن عیسی را باور نداشت و برای همین الان اسم او مترداف شخصیتی است که مرتب زنده می شود. این روند در تمام دنیا است. از کشورهای عربی هم حتی دارند عبارت سلام را کلا حذف می کنند و با مرحبا که اصلا معنی سلام ندارد جایگزین می کنند. در ترکیه هم سلام را عبارت بیگانه می نامند و به جایش ایئی گونلر، ایئی آکشاملار می گویند. سلام را در ایران می گویند به معنی تسلیم شو است!! و آن را با درود که کاملا بی معنی است و معنی دروسته یعنی آیا حالت خوب داشته جایگزین می کنند. اسامی قرآنی محمد و علی و زهرا را بیگانه می نامند و به اسامی دوره جاهلی و بی معنی سارینا و آروین و مالینا بر می گردند. در هند مسلمانان را رسما دشمن کشور می نامند. در عوض بودیسم و هندو یسم ب رتی و ویکان ترویج می شود. و شما خوابید.

  6. کارو گفت:
    ۶
    ۱۳

    خدایا من پنج ساله اهنگاشو گوش دادم تمامی عکسای پروفایلمم تراویس بود حالا این چرندیات رو نگوید لطفا

  7. ناشناس گفت:
    ۹
    ۳

    خاک برسرش این چکاریه

  8. ی نفر گفت:
    ۹

    اگر دقت کنید رو لباس تراویس اسکارت عکس مردم هایی است ک دارن از ی دروازه عبور میکنن مردم هایی قرمز ک بنظر میاد جهنمی باشن و همینطور هشت اتیش روشن میشه و هشت نفر میمیرن و اگه اهنگی ک در کنسرت خوانده شدع رو ریووس کنید (یعنی با ی برنامه برعکس کنید) جملات ترسناکی میگه و ی جا میگه به دستور شیطان نابودش میکنم……. و اگه کنسرت تراویس کامل ببیند دقت کنید بالا کسنرت موجودات عجیب که در هوا هستن میبینید یوتیوب سرچ کنید کنسرتش میاره

  9. محمد گفت:
    ۲
    ۲

    تویی که میگی ما عقبیم شر نگو ناموصن سرمون درد گرفت بیا ‌پایین بابا

  10. ناشناس گفت:
    ۱

    بچه هانظراتتون جالب بود

  11. ناشناس گفت:
    ۰

    من میدونستم

نظرات