تزیین غذا ساده 2023 | تزیین غذا و سفره آرایی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تزیین غذا ساده ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های تزیین غذا ساده را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

از دیگر نکات و تکنیک‌های سفره‌آرایی و تزئین غذا توجه به نورپردازی و کیفیت آن است. طراحی یک سالن غذاخوری تا حد زیادی به نور و چرخش انعکاس‌های آن وابسته است. در این راستا لوسترها، نورافکن‌ها، آباژورها و هر المان نورپردازی دیگری می‌تواند، کارساز بوده و علاوه بر تأمین نور بر جذابیت فضا بی افزاید. برای میزهای شام اغلب از زیبایی شمع‌ها یا شمعدان‌ها و نور لطیف و ملایم آنها نیز استفاده می‌کنند. البته به خاطر داشته باشید، شمع و شمعدان‌ها گزینه خوبی برای میزهای صبحانه و نهار نیستند.

جدیدترین تزیین غذا ساده 2023

جدیدترین تزیین غذا ساده ۲۰۲۳

لیوان ها را بالای محل قرار گرفتن کارد و معمولاً به ترتیبی سرمیز می گذارند که به راحتی برای نوشیدن در دسترس باشد. فرانسوی ها لیوان ها را کمی بیشتر نزدیک به وسط قرار می دهند، همیشه تنگ آب را سر سفره بگذارید و مراقب باشید که در سرتا سر مدت صرف غذا آب تنگ پر باشد.
به عبارت دقیق‌تر، هر چاشنی که خورده نمی‌شود، نباید در بشقاب میهمانان یا مشتریانتان قرار داده شود. مانند شاخه گیاهانی چون (رزماری، آویشن، و غیره)، فلفل کامل و برگ بو. آنها سفت و غیر قابل جویدن هستند یا اینکه بر طعم غذای شما غلبه خواهند کرد. از استفاده از چاشنی‌های غیر اشتها آور مانند گیاهان خام، تکه‌های بزرگ مرکبات و هر چیزی که بوی تند دارد خودداری کنید.
چه صاحب یک رستوران خوب، یا یک کافه متنوع باشید، ظرف‌آرایی مشتریان را جذب می‌کند و وفاداری آنها را به دست می‌آورد. حتی قبل از اینکه غذای شما را امتحان کنند، مهمانان شما با چشمان خود غذا می‌خورند. با آگاهی از این تکنیک‌ها، سبک‌ها شیوه‌های سرو غذا، می‌توانید فرآیند ظرف‌آرایی خود را بهبود بخشید و قیمت منوی خود را بدون هیچ مشکلی افزایش دهید.

جدیدترین تزیین غذا ساده 2023 جدیدترین تزیین غذا ساده 2023 جدیدترین تزیین غذا ساده 2023 جدیدترین تزیین غذا ساده 2023 جدیدترین تزیین غذا ساده 2023 جدیدترین تزیین غذا ساده 2023 جدیدترین تزیین غذا ساده 2023 جدیدترین تزیین غذا ساده 2023 جدیدترین تزیین غذا ساده 2023 جدیدترین تزیین غذا ساده 2023 جدیدترین تزیین غذا ساده 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات