کیک اسفنجی 2023 | تزیین کیک اسفنجی با توت فرنگی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کیک اسفنجی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های کیک اسفنجی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

اگر دمای فر بیش از حد لازم باشه، سطح کیک ترک می‌خوره و کیک به شکل گنبدی در می آید. در واقع بر اثر دمای بالا، بکینگ پودر بیش از حد نیاز فعال شده و باعث پف اضافی میشود که به پف کاذب معروف است و وقتی کیک از فر خارج میشود وسط کیک فرو میرود. البته یکی دیگر از دلایل فرو رفتن وسط کیک، باز کردن در فر موقع پخت است.

جدیدترین کیک اسفنجی 2023

جدیدترین کیک اسفنجی ۲۰۲۳

از آن جایی که کل بافت و ساختار کیک های اسفنجی بر اساس تخم‌مرغ است، رعایت کردن نکات مربوط به تخم‌مرغ روی کیفیت کیک خیلی تاثیرگذار است. تخم‌مرغ‌ها حتماً باید تازه باشند. برای اطمینان از تازگی تخم مرغ یک کاسه یا لیوان رو پر از آب کنید و تخم‌مرغ رو داخلش بزارید اگر تخم‌مرغ روی سطح آب بیاید یعنی تازه نیست و اگر ته آب موند نشان از تازگی آن است. البته قبلا در مقاله‌ی تشخیص تازگی تخم مرغ توضیحات کاملی رو در مورد تشخیص تازگی تخم‌مرغ و نکاتی برای نگهداری آن دادیم.
اگر تخم مرغ سرد باشد، جدا کردن زرده و سفیده راحت‌تر می‌شود. ظرفی که داخلش سفیده ریخته و زده شود هم باید بدون چربی باشد و هم خیس نباشد. نکته بسیار مهم، نوع مخلوط کردن سفیده (فولد کردن) با مواد بعد فعال کردن سفیده کیک رو زبر و فشرده میکند و باعث می‌شود که حفره‌های توی بافت کیک خیلی اختلافات سایز داشته باشند؛ همیشه اول یک چهارم از سفیده زده شده رو با استفاده از لیسک با مواد قاطی کنید، با این کار مایه کیک رو لطیف و لذتش را کم می‌کنید و بعد باقی سفیده زده شده را حل کنید؛ اینجوری راحت‌تر سفیده‌ها مخلوط می‌شود و با هم زدن زیاد، حباب‌های هوا از بین میرود.

 

جدیدترین کیک اسفنجی 2023 جدیدترین کیک اسفنجی 2023 جدیدترین کیک اسفنجی 2023 جدیدترین کیک اسفنجی 2023 جدیدترین کیک اسفنجی 2023 جدیدترین کیک اسفنجی 2023 جدیدترین کیک اسفنجی 2023 جدیدترین کیک اسفنجی 2023 جدیدترین کیک اسفنجی 2023 جدیدترین کیک اسفنجی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات