تزیین کیک خانگی برای تولد 2023 | عکس تزیین کیک خانگی با خامه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تزیین کیک خانگی برای تولد ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های تزیین کیک خانگی برای تولد را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

یکی دیگر از دلایل پف کردن کیک، مواد آن می باشد. توجه داشته باشید همیشه شیر، ماست، کره و تخم مرغ باید به دما محیط برسند و بعد آن ها را به کیک اضافه کنید، مگر اینکه در دستور پخت کیک گفته شده باشد آن ها را سرد استفاده کنید. اینکار باعث پوک شدن کیک می شود.

جدیدترین تزیین کیک خانگی برای تولد 2023

جدیدترین تزیین کیک خانگی برای تولد ۲۰۲۳

برای تزیین کیک می‌توانید از وسایل تزیینی که در قنادی‌ها فروخته می‌شوند مانند چیپس شکلات، خمیر تزیین، رنگ خوراکی، شابلون یا مواردی که در خانه موجود دارید مثل میوه، آجیل و.. استفاده کنید.
خودتان را محدود نکنید و برای تهیه کیک تولد و تزیین آن از روش‌های مختلفی میتوانید استفاده کنید ما سعی کردیم ساده‌ترین روش را برای شما آموزش دهیم تا با کلیت کار آشنا شوید. امیدوارم این آموزش برای شما مفید بوده باشد و از آموزش امروز لذت برده باشید و بتوانید بهترین و زیباترین کیک های تولد را در منزل برای عزیزانتان تهیه کنید.
برای درست کردن کیک باید زرده و سفیده تخم مرغ را ازهم جدا کنید. برای اینکه کیک پف کرده و اسفنجی داشته باشید حتی یک قطره از زرده نباید، داخل سفیده بریزد وگرنه سفیده پف نمی کند. بعد سفیده را با همزن برقی داخل ظرف پلاستیکی یا شیشه‌ای آنقدر بزنید که کاملاً پف کند ،تا جایی که اگر ظرف را کج کنید، نریزد. در واقع حالت خامه فرم گرفته را می گیرد.
جهت هم زدن تنها برای سفیده تخم مرغ اهمیت ندارد، بلکه همه مواد کیک را چه با همزن و چه دستی در یک جهت هم بزنید. بنابراین بهتر است یک جهت را مشخص کنید؛ مثلاً در جهت عقربه های ساعت و همه مواد کیک را تا آخر در همان جهت بزنید تا پف کیک نخوابد.

جدیدترین تزیین کیک خانگی برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی برای تولد 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی برای تولد 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات