مدل آرایش صورت 2023 | به روزترین مدل آرایش صورت

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل آرایش صورت ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل آرایش صورت را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

یکی از نکاتی که سبب زیباتر شدن آرایش و چهره شما می‌شود ابروهای پر و خوش حالت است. شما می‌توانید با استفاده از مداد ابرو فلورمار رنگ و حالت ابروی خود را زیبا کرده و قسمت‌های خالی آن را پر کنید. نکته ای که در هنگام استفاده از مداد ابرو باید رعایت کنید، آن است که تنها به منظور پر کردن قسمت‌های خالی ابرو و کشیدن خطوط نازک به کار گرفته شود.

جدیدترین مدل آرایش صورت 2023

جدیدترین مدل آرایش صورت ۲۰۲۳

برای آن که مواد آرایشی همچون کرم پودر، کانسیلر و انواع هایلایتر به راحتی بر روی پوست شما بنشیند و به خوبی پخش شوند، بهتر است تا از انواع قلم مو آرایشی استفاده کنید. ست براش هدی بیوتی شامل ۱۲ قلم در سایز و کاربرد متفاوت است که با استفاده از ان‌ها می‌توانید مواد آرایشی و رنگ را به راحتی پخش کرده و زیبایی و جلوه خود را دو چندان کنید.
شست وشوی صورت اولین اصل داشتن آرایش صورت خوب است. هر فرد پوست متفاوتی دارد. سن نیز پوست انسان را دست‌خوش تغییراتی می‌کند. مثلا وقتی شما پوست خشک و پوسته پوسته‌ای دارید نباید در شست و شوی صورت خود افراط کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره نکات مراقبتی از پوست‌های خشک مقاله ۵ راه برای شستشوی پوست خشک و حساس را حتما بخوانید.
استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است. لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند. برخی از خانم‌ها از کرم پودر برای پوشاندن لکه‌ها استفاده می‌کنند که این کار اشتباه است و باید از کانسیلر برای این کار استفاده کنند.

جدیدترین مدل آرایش صورت 2023 جدیدترین مدل آرایش صورت 2023 جدیدترین مدل آرایش صورت 2023 جدیدترین مدل آرایش صورت 2023 جدیدترین مدل آرایش صورت 2023 جدیدترین مدل آرایش صورت 2023 جدیدترین مدل آرایش صورت 2023 جدیدترین مدل آرایش صورت 2023 جدیدترین مدل آرایش صورت 2023 جدیدترین مدل آرایش صورت 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات