تزیین کیک خانگی با اسمارتیز 2023 | تزیین کیک با اسمارتیز و ترافل

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تزیین کیک خانگی با اسمارتیز ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های تزیین کیک خانگی با اسمارتیز را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

می توانید به کمک پاستیل یا اسمارتیز طرح های مختلفی نظیر گل و پروانه و … را روی سطح کیک ایجاد کنید همچنین می توانید کیک را به صورت عدد سن یا حروف انگلیسی بپزید و بعد از صاف کردن سطح کیک به کمک خامه و خمیر فوندانت و … ، اسمارتیزهای رنگی را روی آن قرار دهید.
توجه داشته باشید که رنگ اسمارتیز یا پاستیل را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با یکدیگر همخوانی داشته باشند تا دیزاین کیک زیبا و جذاب تر به نظر برسد همچنین می توانید از ترکیب شکلات و پاستیل و ترافل برای دیزاین کیک استفاده نمایید که انتخاب هر یک از این ایده ها به سلیقه شخصی و موادی که دسترس دارید بستگی دارد.

جدیدترین تزیین کیک خانگی با اسمارتیز 2023

جدیدترین تزیین کیک خانگی با اسمارتیز ۲۰۲۳

کیک­ها صدها طعم دارند؛ از کیک شکلاتی تا ردولوت و از وانیلی تا توت فرنگی. برای انتخاب طعم کیک گزینه­های زیادی وجود دارد. شما می­توانید برای هر مناسبتی، یک طعم جدید را انتخاب کنید و هرگز از تکراری بودن طعم آن خسته نشوید. مزیت دیگر کیک به عنوان یک دسر یا میان­وعده این است که می­توانید طعم میوه­های فصلی و غیر فصلی را در آن بچشید.
خوراکی­های شیرین اغلب میان وعده­­ی مناسبی برای روزهای شلوغ و غم­انگیز شماست. چون حال شما را بهتر می­کند. حتی اگر غمگین هم نباشید، کیک هر رویدادی را شادتر می­کند. سرو کردن یک کیک زیبا باعث لبخند مهمانانتان می­شود، به خصوص اگر آن کیک برای شخص خاصی پخته شده باشد. فرستادن کیک در مناسب­های مختلف هم یکی دیگر از کارهایی است که می­توانید برای شاد کردن اطرافیانتان انجام دهید.

جدیدترین تزیین کیک خانگی با اسمارتیز 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی با اسمارتیز 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی با اسمارتیز 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی با اسمارتیز 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی با اسمارتیز 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی با اسمارتیز 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی با اسمارتیز 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی با اسمارتیز 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی با اسمارتیز 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی با اسمارتیز 2023 جدیدترین تزیین کیک خانگی با اسمارتیز 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات