مدل سایه چشم ساده و شیک 2023 | سایه چشم دخترانه مجلسی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل سایه چشم ساده و شیک ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل سایه چشم ساده و شیک را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

در هنگام سایه زدن از حرکات رفت و برگشتی روی پلک اجتناب کنید و سعی کنید این کار را با حالت ضربه ای انجام دهید زیرا این کار باعث می شود بافتی زیبا روی پلک ایجاد شود برای محو کردن سایه نیز حرکات ظریف و آرام در یک جهت انجام دهید. هنگام استفاده از سایه چشم به فرم طبیعی چشم ها دقت کنید زیرا مدل و حالت چشم ها تاثیر زیادی روی سایه زدن دارد و در خیلی از مواقع سایه ای بسیار ملایم، خیلی زیباتر و شیک تر به نظر می رسد.

جدیدترین مدل سایه چشم ساده و شیک 2023

جدیدترین مدل سایه چشم ساده و شیک ۲۰۲۳

برای استفاده از براش، آن را از قسمت انتهایی نگیرید زیرا فشار دستتان زیاد خواهد شد و کنترلی روی فشار براش در پشت پلک ندارید. برای زدن سایه چشم شاینی و گلیتری در پشت پلک، از یک براش متراکم و نرم استفاده نمایید تا دقیقا در همان محل موردنظر سایه چشم را بزنید. به هیچ وجه برای سایه زدن در زیر استخوان ابرو از سایه چشم های شاینی و درخشان استفاده نکنید زیرا سایه چشم را غیرطبیعی جلوه می دهد.
یکی از ترفندهای میکاپ کردن که اکثر میکاپ آرتیستان مطرح جهان آن را رعایت می کنند، ترتیب آرایش کردن است. برای میکاپ صورت، ابتدا از آرایش چشم ها آغاز کنید و سپس از محصولات زیرساز آرایش پوست بزنید و در مرحله بعدی از فاندیشن و کرم پودر استفاده نمایید. با استفاده از یک رژ لب ملایم و مناسب با رنگ پوستتان نیز می توانید به چهره خود روح ببخشید.

جدیدترین مدل سایه چشم ساده و شیک 2023 جدیدترین مدل سایه چشم ساده و شیک 2023 جدیدترین مدل سایه چشم ساده و شیک 2023 جدیدترین مدل سایه چشم ساده و شیک 2023 جدیدترین مدل سایه چشم ساده و شیک 2023 جدیدترین مدل سایه چشم ساده و شیک 2023 جدیدترین مدل سایه چشم ساده و شیک 2023 جدیدترین مدل سایه چشم ساده و شیک 2023 جدیدترین مدل سایه چشم ساده و شیک 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات