مدل مو باز کات 2023 | مدل موی کات لیزری

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مو باز کات ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مو باز کات را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

اگر فرم صورت مثلت روبه بالا دارید، به یاد داشته باشید که از مدل موی چتری خودداری کنید زیرا پیشانی را کاملا پنهان خواهد کرد. اگر این کار برایتان غیر ممکن به نظر میرسد، از مد موی چتری های بلند و نامتقارن بهره بگیرید. علاوه بر این از برش های صاف و مربعی شکل در بخش چانه برای صورت مثلثی پرهیز کنید.

جدیدترین مدل مو باز کات 2023

جدیدترین مدل مو باز کات ۲۰۲۳

افرادی که خط چانه و پیشانی کوچکتری نسبت به استخوان گونه ها دارند، شکل صورت آنها لوزی و یا الماسی خواهد بود. مدل موی مناسب برای این اشخاص کدام است؟ حجم زیاد مو بر روی تاج سر و یا چتری های بلند باعث کوچک تر شدن این فرم صورت میشود. برعکس مدل های سبکتر، بسیار بهتر و زیباتر به نظر می‌رسد. میتوانید از انواع مدل شینیون مو برای فرم صورت لوزی شکل استفاده کنید.
چنانچه دوست دارید ویژگی های صورت خود را متعادل سازید و شکل قلب را کمتر کنید، مدل موهای بلند تا شانه انتخاب مناسبی است. از طرفی دیگر، افراد با چهره قلبی شکل، خط موی آنها نوعی شکل “v” ایجاد میکند. ببینید کدام طرف موهای شما به راحتی کج میشود، آن کار را انجام دهید. اما به شدت از چتری های کوتاه اجتناب کنید.
اگر پیشانی شما باریک است، در حالی که فک یا چانه پهن تر است، صورت شما مانند یک مثلثی میباشد که نقطه آن به سمت بالا است. کاری که شما باید انجام دهید، این است که خصوصیات برجسته صورت را به حداقل برسانید و برعکس مواردی که محو شده اند را مشخص تر نمایید.

جدیدترین مدل مو باز کات 2023 جدیدترین مدل مو باز کات 2023 جدیدترین مدل مو باز کات 2023 جدیدترین مدل مو باز کات 2023 جدیدترین مدل مو باز کات 2023 جدیدترین مدل مو باز کات 2023 جدیدترین مدل مو باز کات 2023 جدیدترین مدل مو باز کات 2023 جدیدترین مدل مو باز کات 2023 جدیدترین مدل مو باز کات 2023 جدیدترین مدل مو باز کات 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات