مدل رنگ مو پاییزه 2023 مناسب موهای بلند و کوتاه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل رنگ مو پاییزه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. هر فصلی حال و هوای خاص خود را دارد. مثلاً پاییز با رنگ‌هایی مثل زرد و نارنجی و هوایی در میانه تابستان و زمستان شناخته شده است. اگر اهل مد و بروز بودن هستید بهتر است پاییز امسال رابا رنگ مویی متفاوت تجربه کنید.جالب است بدانیدرنگ موی مد پاییز امسال با پایه ی بنفش است شما با استفاده از رنگ موی مناسب پاییز میتوانید با طبیعت همگام شوید. اما این مسئله را از نظر دور نکنید که باید برای انتخاب رنگ موی مناسب دقت زیادی به کار ببرید. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین مدل رنگ مو پاییزه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل رنگ مو پاییزه 2023

جدیدترین مدل رنگ مو پاییزه ۲۰۲۳

رنگ قرمز مسی با سایه قهوه‌ای تیره یک رنگ موی بسیار شیک و البته ترند است. اگر رنگ پوستتان به شکل طبیعی، سبزه است و می‌خواهید کمی درخشش به موهایتان بدهید، این رنگ حتماً شما را راضی خواهد کرد. بهتر است بدانید که تناژهای مسی معمولاً حس پاییزی خاصی را القا می‌کنند؛ حسی که با دیگر ویژگی‌های این فصل نیز هارمونی دارد.
رنگ موی پاییزی دیگری که مد نظر بازیگران هندی بوده است رنگ قهوه ای تیره و روشن است که با هایلایت قرمز میتوانید رنگی زیبا برای موهایتان داشته باشید .
ترکیب رنگ کاراملی و موکا هایلایت پاییزه جذابی است. مثلاً اگر آن را روی موهای موج‌دار و بلند امتحان کنید، حس سوپر مدل بودن به شما می‌دهد. به ‌علاوه این رنگ، موها را پر پشت‌تر هم نشان می‌دهد. اما یک عامل دیگر هم راز محبوبیت این رنگ مو به ‌شمار می‌رود. ماندگاری آن زیاد و نگهداری از آن راحت است. دلیل؟ به‌ خاطر ریشه‌های تیره!

مدل رنگ مو پاییزه 2023

انواع رنگ مو

مدل رنگ مو پاییزه 2023

رنگ مو دخترانه

مدل رنگ مو پاییزه 2023

ترکیب رنگ مو بدون دکلر

مدل رنگ مو پاییزه 2023

ترکیب رنگ مو بدون دکلره

مدل رنگ مو پاییزه 2023

رنگ مو جدید

مدل رنگ مو پاییزه 2023

رنگ موی طلایی بدون دکلره

مدل رنگ مو پاییزه 2023

رنگ موی دودی

مدل رنگ مو پاییزه 2023

مدل موی چتری

مدل رنگ مو پاییزه 2023

رنگ موی پاییزی

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات