مدل مو کوتاه مجلسی 2023 | مدل موی کوتاه برای عروسی رفتن

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مو کوتاه مجلسی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مو کوتاه مجلسی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.تابستان، فصل کوتاه کردن موها است. تا اینجای کار همه چی به خوبی و خوشی می‌گذرد تا وقتی که ناگهان به مراسمی دعوت می‌شوید. چیزی که در تصور عموم وجود دارد این است که در مجالس، فقط موی بلند آرایش پذیر است و می‌توان ظاهری آراسته، دلربا و رسمی با آن ساخت.

جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023

جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی ۲۰۲۳

بیشتر اوقات هنگام انتخاب لباس به دو فاکتور مدل و رنگ آن توجه می‌کنیم و هنگام پوشیدن آن، تنها به نوع آرایش و هماهنگ بودن رنگ آن با لباس‌مان می‌پردازیم و در بسیاری از مواقع نسبت به یقه‌ی لباسی که با این مدل مو متناسب باشد، بی‌توجهیم. تنها در مواقعی، به جمع یا باز بودن مو -در مورد موهای بلند- یا نوع سشوار در مورد موهای کوتاه‌تر با هر نوع لباس اکتفا می‌کنیم. در صورتی که علاوه بر تمام مواردی که گفته شد یعنی هماهنگی آرایش صورت با لباس یا ارتباط انتخاب مدل لباس با اندام شخص، باز یا بسته بودن یقه در بهتر و زیباتر جلوه دادن شخص، بسیار قابل توجه بوده است و اهمیت دارد.
یقه قایقی از رایج‌ترین مدل‌های یقه لباس زنانه است که فرم خانمانه و کلاسیکی دارد و با بیشتر فرم‌های صورت به خصوص صورت کشیده و مدل‌های مو هماهنگی دارد. این نوع یقه‌ی لباس به صورت منحنی باز و به طور معمول در راستای سرشانه است و معمولا برای افرادی با سرشانه پهن توصیه نمی‌شود؛ زیرا پهنای سرشانه را به طور کامل، و گردن را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. این نوع یقه برای افرادی با گردن لاغر و کشیده مناسب‌تر است. البته در مورد مدل مو، برای این فرم یقه محدودیتی وجود ندارد و بیشتر مدل‌های مو با آن از خود هماهنگی نشان می‌دهند.

جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023 جدیدترین مدل مو کوتاه مجلسی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات