مدل ناخن تابستانی 2023 | طرح ناخن شیک و باکلاس تابستانی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل ناخن تابستانی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل ناخن تابستانی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

در لاک پاک‌کن‌های غیراستونی معمولا از ترکیبات نرم‌کننده‌ای چون گلیسیرین و پانتِنول برای جلوگیری از ایجاد خشکی استفاده می‌شود. البته، لاک پاک‌کن‌های غیراستونی هم می‌توانند ناخن‌ها را خشک کنند، اما به اندازه استون خشک نمی‌کنند. بااین‌حال، پس از پاک‌کردن ناخن‌ها، فرقی نمی‌کند با لاک پاک‌کن استونی یا غیراستونی، از مرطوب‌کننده استفاده کنید.

جدیدترین مدل ناخن تابستانی 2023

جدیدترین مدل ناخن تابستانی ۲۰۲۳

اگرچه شواهد علمی کمی درباره‌ی اثر مرطوب نگه داشتن بستر ناخن بر رشد ناخن وجود دارد، این کار کوتیکول را زیباتر و احتمال شکستن ناخن را کمتر می‌کند. اگر ناخن‌های‌تان زیاد می‌شکنند، شاید به این دلیل است که خشک هستند. مالیدن روغن‌ در اطراف کوتیکول باعث مرطوب شدن تمام ناخن و کاهش ترک، لب‌پر شدن و شکاف آن و داشتن ناخنهای زیبا می‌شود.
بی‌شک شستن دست‌ها کاری منطقی و برای سلامتی مفید است اما شستن بیش از اندازه‌ی دست‌ها برای ناخن‌ها خوب نیست. اگر به خاطر شغل‌تان شستن دست‌های‌تان به دفعات ضروری است، مرتب از کرم‌های مرطوب‌کننده‌ استفاده کنید و هر از گاهی به طور خاص اطراف کوتیکول را مرطوب کنید.
همه‌ی مراقبت‌های لازم برای ناخن‌های دست، برای ناخن‌های پا هم ضروری است و چه بسا اهمیت آنها در این مورد بیشتر هم باشد؛ چون پاها معمولا مدت طولانی در کفش و در محیطی تاریک و مرطوب قرار دارند که امکان رشد قارچ و باکتری را افزایش می‌دهد. برای پدیکور از لوازم شخصی خود استفاده کنید و از ناخن‌کار بخواهید با کوتیکول و قسمت‌های زیر ناخن کاری نداشته باشد.

جدیدترین مدل ناخن تابستانی 2023 جدیدترین مدل ناخن تابستانی 2023 جدیدترین مدل ناخن تابستانی 2023 جدیدترین مدل ناخن تابستانی 2023 جدیدترین مدل ناخن تابستانی 2023 جدیدترین مدل ناخن تابستانی 2023 جدیدترین مدل ناخن تابستانی 2023 جدیدترین مدل ناخن تابستانی 2023 جدیدترین مدل ناخن تابستانی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات