مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳ | انواع مدل سایه چشم اسموکی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳ را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید

در سایه های کات کریس قسمت کریس پلک (گودی زیر استخوان پلک) با کانسیلر کات شده و اصطلاحا برش داده می‌شود و معمولا رنگ روشن روی کانسیلر زده می‌شود. این مدل سایه چشم برای کسانی که پشت پلک بلندی دارند و فاصله چشم و ابرو نسبتا زیاد است، مناسب است.
سایه های کمرنگ بهترین انتخاب در تمام مدت سال هستند. آنها به طور طبیعی با رنگ پوست واقعی شما مخلوط می شوند و به راحتی چهره شما را آنطور که انتظار دارید زیبا می کنند. رنگ های ملایمی که در پوست پیدا می شود مثل قهوه ای، وانیلی و ارغوانی کمرنگ از جمله رنگ هایی هستند که حالت طبیعی بسیار جذابی را به چشمان شما هدیه می دهند. برای اینکه چهره شما اندکی جذاب تر و محرک تر شود می توانید از رنگهایی با پیش زمینه تندتر استفاده کنید مثل:طلایی، زیتونی، بنفش کمرنگ، آبی و خاکستری. کار کردن با انواع رنگ های طبیعی سایه چشم کار ساده ای است.

جدیدترین مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳

جدیدترین مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳

در نهایت پس از زدن سایه چشم، براش خود را به مقداری از پودر فیکس آغشته کنید و به سایه چشم خود بزنید تا سبب تثبیت رنگ سایه چشم و افزایش ماندگاری آن شود. همچنین، استفاده از تثبیت کننده هایی مانند پودر فیکس، سبب طبیعی و حرفه ای جلوه دادن سایه چشم نیز خواهد شد.
یکی از نکته های پر اهمیت برای انجام این کار، آماده سازی ناحیه ی دور چشم برای سایه زدن است، چون مهمترین قسمت کار که می خواهیم انجام دهیم به این بخش مربوط می شود. در ابتدا ناحیه ی اطراف چشم ها را از هر نوع آرایشی پاک می کنیم و در ادامه مرطوب کننده یا کرم دور چشم به اطراف چشم می زنیم. سپس از یک پرایمر چشم استفاده می کنیم تا آرایش چشممان برای مدت زمان طولانی ثابت بماند و ظاهر بهتری پیدا کند.

جدیدترین مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳ جدیدترین مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳ جدیدترین مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳ جدیدترین مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳ جدیدترین مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳ جدیدترین مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳ جدیدترین مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳ جدیدترین مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳ جدیدترین مدل سایه چشم جدید ۲۰۲۳

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات