مدل موی دخترانه خوشگل 2023 | مدل مو دخترانه برای عروسی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل موی دخترانه خوشگل ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل موی دخترانه خوشگل را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

استفاده از یک مدل موی گرد کوتاه دخترانه برای صورت مربع شکل توصیه می شود، چراکه مدل موی گرد زنانه باعث ملایم تر دیده شدن زوایای صورت می شود. جالب است بدانید که چتری های بلند هم می تواند برای صورت های مربعی مناسب باشد. البته چتری کم یا موهای کمی که روی صورت بیایند هم برای شما انتخابی مناسب است. علاوه بر این ها مدل هایی که روی فرق سر پف می کنند و برجسته می شوند هم برای شما انتخاب خوبی به شمار می آیند. اگر چانه بزرگی دارید، می توانید با آوردن موها به صورت لایه لایه روی صورت کاری کنید که بزرگی چانه کمتر به نظر برسد.

جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023

جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل ۲۰۲۳

افرادی که دارای فرم صورت بیضی هستند، خوش شانس ترین افراد در انتخاب مدل موی کوتاه دخترانه یا زنانه به شمار می آیند. زیرا بهترین نوع صورت و کامل ترین آن فرم بیضی است و چهره این افراد با هر مدل مویی زیبا به نظر می رسد. پس هر مدل مو بلند یا کوتاهی به شما می آید. تنها کافی است موهای نزدیک به استخوان های گونه، لب ها و چانه را خرد کنید تا زیباتر به نظر برسید.
اگر صورتی بیضی اما زاویه دار دارید، فرم صورت شما لوزی است. برای این فرم صورت همه مدل موی کوتاه مانند مدل مو تا شانه دخترانه یا مدل حالت دار بلند، می تواند مناسب باشد. موهای فر با قد متوسط که تا زیر چانه بیاید، انتخاب خوبی برای شماست. اگر قصد دارید موهای خود را تا سر شانه کوتاه کنید، پیشنهاد شود مدلی را انتخاب کنید که در اطراف قاب صورت کمی لایه لایه شده باشد. علاوه بر این گذاشتن چتری هم می تواند صورت لوزی شکل شما را زیباتر جلوه دهد. یادتان باشد باید کاری کنید که استخوان گونه باریک جلوه داده شود و پهنای پیشانی و فک را افزایش دهد. توجه کنید که برای مدل کوتاهی مو تا سر شانه اصلا سراغ مدل های خیلی شلوغ و لایه لایه که موها را پرحجم نشان می دهند، نروید.

جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات