مدل کت پاییزه 2023 با رنگ های گرم پاییزی ترند شده

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کت پاییزه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. کت‌های پشمی کلاسیک از کت‌های مناسب برای هر سنی است و دلیل محبوبیت آن ست شدن راحت با انواع دامن پشمی و شلوار است.  با فرا رسیدن فصل پاییز، دیگر با استایلهای تابستانه و لباس های نازک خداحافظی کرده و به سراغ پوشش های متفاوت و جذاب تری می رویم.

مدل کت پاییزه 2023
کمتر کسی پیدا می شود که در فصل پاییز و زمستان به سراغ رنگ های یخی برود. البته این موضوع کاملا به سلیقه شما بستگی دارد اما اگر می خواهید در روزهای سرد سال، احساس گرمای خوبی داشته باشید، توصیه می شود از رنگهای یخی در استایل های پاییزی خود استفاده نکنید. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین مدل کت پاییزه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل کت پاییزه 2023

جدیدترین مدل کت پاییزه ۲۰۲۳

اولین سوالی که در ترکیب استایل با کت کوتاه کلاسیک پرسیده می‌شود درباره لباس زیر کت است. لباس‌های ضخیم زمستانی و شومیز‌های ساده و لباس‌های جین پاسخ به این سوال است. اگر کت پشمی که انتخاب کرده‌اید تیره‌رنگ یا به رنگ‌های سفید، طوسی یا آبی نفتی باشد، ست کردن آن با رنگ‌های مختلف لباس راحت‌تر خواهد بود. شلوار جین راسته، بلوز یقه ایستاده، یک جفت بوت یا نیم‌بوت پاشنه دار جیر و یک کیف دستی را می‌توانید با یک کت کلاسیک پشمی هماهنگ کنید.

مدل کت پاییزه 2023
کت چرم، تن‌پوشی ایده‌آل و شیک برای استفاده در فصل پاییز و زمستان است. در انتخاب لباس مناسب برای پوشیدن در زیر کت چرمی می‌توانید از جین‌های نازک یا لباس‌هایی از پشم موهر یا بافت‌کوبیده کمک بگیرید که حجم زیادی را در بالاتنه ایجاد نمی‌کنند.
اگر به دنبال تنوع هستید یا استایل اسپرت و دانشجویی را می‌پسندید؛ جین‌های آبی یا کت جین با رنگ های خنثی را انتخاب کنید. کت جین آبی از کت‌های پر طرفدار و کلاسیک به حساب می‌آید و ست کردن آنها با لباس‌های دیگر بسیار ساده است و باعث می‌شود تیپ و استایل جذاب‌تری داشته باشید

مدل کت پاییزه 2023

مدل کت پاییزه دخترانه جدید

مدل کت پاییزه 2023

مدل کت چهارخونه پاییزه

مدل کت پاییزه 2023

کت پاییزه زنانه دیجی کالا

مدل کت پاییزه 2023

مدل پالتو پاییزه

مدل کت پاییزه 2023

مدل کت زمستانی

مدل کت پاییزه 2023

مدل کت زنانه پاییزه

مدل کت پاییزه 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات