جدیدترین بدلیجات 2023 که جایی دیده نشده

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل جدیدترین بدلیجات ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های جدیدترین بدلیجات را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

بدلیجات در کیفیت های متفاوت و جنس های مختلف تولید می شود. نوع ماده بکار رفته برای روکش بدل ها شامل: آب نقره، تیتانیوم و رادیوم که هر کدام با درجه های متفاوت می باشند. همچنین استیل که این فلز نیز مرغوبیت های متفاوتی دارد.

جدیدترین بدلیجات 2023

جدیدترین بدلیجات ۲۰۲۳

ساده ترین نوع واکنش بدن به لوازم تزئینی و جواهرآلات، سبز تیره یا سیاه شدن پوست ناحیه در تماس با این لوازم است اما خیال تان راحت باشد، این تغییر رنگ ناشی از حساسیت و حساس شدن پوست شما نیست. دکتر «دیوید هرشتال»، متخصص پوست و مو در مرکز دانشگاهی «لودردال» می گوید: «زیورآلات، به جز زیورآلات ساخته شده از طلا، با اکسیدشدن این حالت سبز شدن را در پوست ایجاد می کند.
یکی از بهترین روشهای محافظت از سیاه شدن بدلیجات این است که قبل از استحمام یا کار با مواد شیمیایی و شوینده ها، آنها را در بیاورید یا اگر به هر دلیلی خیس شدند، سریع خشک کنید.

رنگ پوست شما در انتخاب زیورآلات نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. به‌طورکلی میتوان گفت افراد دارای سه ‌رنگ پوست گرم، سرد و خنثی هستند. برای چگونگی تشخیص رنگ پوست خود دست خود را در مقابل نور خورشید قرار دهید و به رگ‌ های مچ دست خود دقت کنید. اگر رنگ رگ های دستتان سبز بود، طیف رنگ پوست شما گرم و یا به‌ اصطلاح زرد است. اگر رگ‌ های مچ دست شما متمایل به رنگ بنفش و یا آبی بود، طیف پوستتان سرد می ‌باشد و هم چنین اگر تشخیص رنگ رگ‌ ها برایتان دشوار است و نمی‌توانید بین رنگ رگ سبز و آبی یکی را انتخاب کنید، طیف پوست شما خنثی است.

 

جدیدترین بدلیجات 2023

جدیدترین بدلیجات 2023

جدیدترین بدلیجات 2023

جدیدترین بدلیجات 2023

 

جدیدترین بدلیجات 2023

 

جدیدترین بدلیجات 2023

جدیدترین بدلیجات 2023

جدیدترین بدلیجات 2023

جدیدترین بدلیجات 2023

 

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات