مدل سایه چشم جدید زنانه 2023 | عکس سایه چشم مات

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل سایه چشم جدید زنانه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل سایه چشم جدید زنانه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

به طور معمول از رنگ های تیره در گوشه های خارجی چشم ، از رنگ متوسط روی پلک و رنگ روشن در گوشه داخلی چشم استفاده می‌‎شود. به این مدل سایه چشم کلاسیک گفته می‌شود و عمومیت بیشتری دارد و در اغلب آرایش ها به کار برده می‌شوند.
می توانید از کانسیلر هم استفاده کنید؛ فقط باید در نظر داشته باشید که کانسیلر می بایست هم رنگ پوست دور چشم تان باشد. کانسیلر را با برس بزنید و روی آن پودر تثبیت کننده بزنید. این کار باعث می شود پوست اطراف چشم، صاف و بدون چروک شده و رنگ آن یک دست شود. همچنین زمینه مناسبی برای سایه هایی که قرار است روی آن بنشینند ایجاد می کند.

جدیدترین مدل سایه چشم جدید زنانه 2023

جدیدترین مدل سایه چشم جدید زنانه ۲۰۲۳

پوست تیره : افرادی که دارای پوست تیره هستند باید از سایه تناژ روشن تری نسبت به پوست خود استفاده کنند. سایه های نقره ای و طلایی هم به این افراد پیشنهاد می شود.
پوست گندمی : افرادی که دارای پوست گندمی هستند همه رنگ سایه را با توجه به سلیقه و رنگ موی خود می توانند استفاده کنند.
پوست روشن : برای افرادی که پوست روشنی دارند پیشنهاد می کنیم بعد از انتخاب رنگ سایه از یک سایه تیره در گوشه پلک خارجی استفاده کنند.
یکی از ترفندهای میکاپ کردن که اکثر میکاپ آرتیستان مطرح جهان آن را رعایت می کنند، ترتیب آرایش کردن است. برای میکاپ صورت، ابتدا از آرایش چشم ها آغاز کنید و سپس از محصولات زیرساز آرایش پوست بزنید و در مرحله بعدی از فاندیشن و کرم پودر استفاده نمایید. با استفاده از یک رژ لب ملایم و مناسب با رنگ پوستتان نیز می توانید به چهره خود روح ببخشید.

جدیدترین مدل سایه چشم جدید زنانه 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید زنانه 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید زنانه 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید زنانه 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید زنانه 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید زنانه 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید زنانه 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید زنانه 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید زنانه 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات