مینی کیک دو طبقه 1402 فوق العاده جذاب

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مینی کیک دو طبقه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم.مینی چیزکیک یک نوع چیزکیک در ابعاد تک نفره است که همانند چیزکیک‌های معمولی به انواع مختلف وجود دارد. این شیرینی در قالب مافین و داخل قالب کاغذی یا بدون کاغذ درست می‌شود. این نوع چیزکیک بخاطر تزئین ظاهر زیباتری نسبت به چیز کیک‌های بزرگ دارد و برای مهمانی هم بسیار مناسب است. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مینی کیک دو طبقه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

جدیدترین مینی کیک دو طبقه 2023

جدیدترین مینی کیک دو طبقه ۲۰۲۳

یک سری مواد در مینی چیزکیک در همه یکسان هستند مثل پنیر خامه‌ای، شکر و کره. کره ذوب شده با بیسکویت ترکیب شده و خمیر را می‌سازد. تخم‌مرغ هم در مینی چیزکیک‌ها استفاده می‌شود و همراه با مواد پنیری ترکیب می‌شود. در بعضی مواقع ما از خامه ترش برای همراهی با مواد میانی چیزکیک استفاده می‌کنیم که طعم ترش خوبی به آن می‌دهد.

پنیر خامه‌ای که ماده اصلی و پایه گذار این نوع شیرینی است باید از نوع چرب و خامه‌ای به معنای واقعی باشد. بعضی از پنیر‌ها مثل پنیر توریس حاوی مقداری خامه هستند که طعم آن‌ها را چرب می‌کنند، اما به دنبال این نوع نیستیم بلکه یک پنیر خامه‌ای که روی آن دقیقا همین مورد درج شده است، می‌خواهیم. پنیر خامه‌ای باید نرم باشد تا به راحتی با همزن صاف و یکدست شود.

اگر دوستی دارید که مبتلا به دیابت است و در عین حال علاقه‌مند به دسر‌های شیرین و خوشمزه است، نیازی به غصه خوردن نیست. شما می‌توانید خواسته دوست‌تان را برآورده کنید و او را خوشحال کنید. در این دستورالعمل از شکر و آرد خبری نیست. شما یک دستور کتوژنتیک و در عین حال بدون گلوتن خواهید داشت و از این جهت برای افراد مبتلا به سلیاک و یا حساسیت به گلوتن هم بسیار عالی است.

 

جدیدترین مینی کیک دو طبقه 2023 جدیدترین مینی کیک دو طبقه 2023 جدیدترین مینی کیک دو طبقه 2023 جدیدترین مینی کیک دو طبقه 2023 جدیدترین مینی کیک دو طبقه 2023 جدیدترین مینی کیک دو طبقه 2023 جدیدترین مینی کیک دو طبقه 2023 جدیدترین مینی کیک دو طبقه 2023 جدیدترین مینی کیک دو طبقه 2023 جدیدترین مینی کیک دو طبقه 2023 جدیدترین مینی کیک دو طبقه 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویرa لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات