ایده میکاپ یلدایی 2023 برای جذابیت شما خانمهای عزیز

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل ایده میکاپ یلدایی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. شب یلدا، یکی از خاطره‌انگیزه‌ترین شب های سال برای ایرانیان است. خیلی از افراد دوست دارند که در این شب خاص، زیباتر از همیشه باشند.خیلی از افراد دوست دارند که آرایش زیبا و ماندگاری داشته باشند. از طرفی بهتر است بدانید داشتن پوست سالم و تمیز سهم بسیاری در ماندگاری، جذابیت و یکدست بودن میکاپ دارد. با این حال بسیاری از خانم‌ها از پاکسازی اصولی پوستشان غافلند.بعد از پاکسازی پوست باید از مرطوب کننده و آبرسان مخصوص پوست خود استفاده کنید. داشتن پوست تمیز و لطیف رمز داشتن یک آرایش جذاب است.از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های ایده میکاپ یلدایی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

جدیدترین ایده میکاپ یلدایی 2023

جدیدترین ایده میکاپ یلدایی ۲۰۲۳

کانتورینگ یکی از مهم‌ترین مراحل در آرایش صورت مناسب شب یلدا است. همان‌طور که می‌دانید از کانتورینگ برای فرم‌دهی موقتی پوست کمک گرفته می‌شود. برای قرینه‌سازی ابرو و پرکردن جاهای خالی آن، می‌توانید از سایه یا مداد ابرو استفاده کنید. دقت داشته باشید که ابرو را به‌طور یکنواخت پررنگ نکنید؛ چراکه این کار از زیبایی آرایشتان می‌کاهد. پس بهتر است خیلی کم‌رنگ و طبیعی به آرایش ابرو بپردازید.رژ لب قرمز از برازنده‌ترین لوازم آرایشی برای استفاده در آرایش صورت مناسب شب یلدا است. لبخند خانم‌های زیبارو با آرایش لب قرمز اناری در شب یلدا قطعاً جذابیت بی‌حدی دارد. بنابراین در مهمانی این شب به هیچ عنوان رژ قرمز را فراموش نکنید.

آخرین شب پاییز، شب رقص رنگ‌ها است. از سبز و قرمز تا صورتی و پرتقالی در سفره یلدا خودنمایی می‌کنند. به همین خاطر، انتخاب یکی از این رنگ‌ها، بدون هیچ طرحی هم زیبایی خاص خود را خواهد داشت. سبز شویدی یکی از این رنگ‌ها است که شما می‌توانید برای سایه‌ چشم از آن استفاده کنید. بدون شک، هارمونی این رنگ با یک رژ لب ملایم صورتی، برای آرایش شب یلدا غوغا می‌کند.

 

جدیدترین ایده میکاپ یلدایی 2023

جدیدترین ایده میکاپ یلدایی 2023

جدیدترین ایده میکاپ یلدایی 2023

جدیدترین ایده میکاپ یلدایی 2023

جدیدترین ایده میکاپ یلدایی 2023 جدیدترین ایده میکاپ یلدایی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات