فال پی ام سی pmc این هفته 4 تا 10 دی 1400

0

فال هفتگی پی ام سی شبکه Pmc

خبرینا | فال شبکه پی ام سی pmc که سالهاست از این شبکه به صورت هفتگی در روزهای جمعه و یکشنبه برای بینندگان پخش می شود طرفداران بسیار زیادی برای خود بدست آورده است.

فال pmc پی ام سی هفتگی شنبه ۴ تا جمعه ۱۰ دی

به همین علت تصمیم گرفته ایم هر هفته این فال جذاب هفتگی را در روز جمعه برای شما در وبسایت خبرینا قرار دهیم با ما همراه باشید. فال پی ام سی این هفته متولدین ماه های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند شامل روزهای شنبه ۴ دی ماه تا روز جمعه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ است که در زیر آن را می خوانید.

فال هفتگی pmc متولدین فروردین

در کاری که می خواهید برای اولین بار انجام بدهید بسیار دقت کنید و با احتیاط پیش بروید تا دچار ضرر و زیان نشوید. در رابطه عاطفی و احساسی‌تان بهتر است چشم‌هایتان را روی واقعیت نبندید. وارد یک بحث فرسایشی نشوید، سکوت کنید و نشنیده بگیرید خواهید دید که خیلی زود از عصبانیتتان کم می شود.

فال pmc این هفته متولدین اردیبهشت

منتظر یک نامه یا مجوز هستید که به زودی به دستتان می رسد. زمان برای شما بسیار مهم و حیاتی‌ست بهتر است به کارهایتان سرعت بدهید. تصمیم مهمی را بر اساس نظر دیگران نگیرید، خودتان دست به کار شوید و تحقیق کنید. خبری به شما می رسد و شما را به شک می اندازد این شک برای شما خوب است.

فال pmc پی ام سی متولدین خرداد

با شخصی به طور اتفاقی در محیط کار آشنا می شوید با این تازه آشنا بسیار احساس نزدیکی می کنید. رفتن به یک مکان یا حضور در جمعی شما را از دنیای اطرافتان جدا می کند. از شخصی در اطرافتان که از شما سو استفاده می کند و تلاش هایتان را به نام خودش می نویسد دوری کنید.

فال هفتگی pmc متولدین تیر

در انجام یک کار حرفه ای باید از افراد حرفه ای استفاده کنید. وقت طلاست وقتتان را هدر ندهید. برای آرامشتان در محیط کار یا خانه گل و گیاه تهیه کنید و به آن ها برسید. خطایی در گذشته کرده اید آن را بپذیرید و از این مرحله بگذرید. یک سفر کوتاه خستگی از تنتان بیرون می کند.

فال هفته pmc متولدین مرداد

این هفته تا می توانید کارهای امروز را به فردا نیندازید ناگهان می بینید که چندین کار نکرده دارید و زمانی برای به پایان رساندن آن ها ندارید. در چند ماه آینده موردی برای یک تصمیم گیری مهم برایتان پیش می آید، حواستان باشد که سریع و ناگهانی تصمیمی نگیرید و با بی احتیاطی وارد عمل نشوید.

فال این هفته پی ام سی متولدین شهریور

از امروز تحقیقات تان را شروع کنید. در برابر هر مانع و مخالفتی بایستید، مخصوصا وقتی که مسائل اعتقادی پیش می آید. ثابت قدم باشید و زود از میدان خارج نشوید. در روزهای آینده شور و شوق زیادی برای انجام کارهایتان خواهید داشت. برای گرفتن مدرکی همین امروز اقدام کنید.

فال هفتگی pmc متولدین مهر

با شخصی که فکر می کند فقط خودش مهم است و منافع دیگران را در نظر نمی گیرد، مشورت نکنید. به سلامت تان بیشتر اهمیت بدهید. این هفته به شما پیشنهاد می شود تا در انجام یک کار خیر شرکت کنید. با شخص نزدیک به شما که از دست تان دلخور است تماس بگیرید و کدورت ها را برطرف کنید.

فال پی ام سی متولدین آبان

بین کار و زندگی توازنی ایجاد کنید. این روزها تعادل زندگی تان بر هم ریخته. شخصی از نزدیکانتان را دائم نصیحت می کنید، اما خودتان مدام در حال اشتباه کردن هستید. دست از سر دیگران بردارید و کمی در مورد رفتارتان بیشتر فکر کنید. خبری مهم به شما می رسد، با آن درست برخورد کنید.

فال شبکه پی ام سی متولدین آذر ماه

قبلا شجاعت بیشتری داشتید و کارهایی می کردید که امروز حاضر به انجام آنها نیستید. برای گرفتن تصمیمی مهم یا انجام دادن کاری تحت فشار دیگران قرار می گیرید، عجله نکنید، صبور باشید و بدون دانستن تمامی شرایط، کاری را شروع نکنید. وارد بحثی که برایتان منفعتی ندارد نشوید.

فال pmc موزیک این هفته متولدین دی ماه

شما مجبور نیستید جواب همه را بدهید. یک ملاقات ساده تاثیر عمیقی رویتان گذاشته، ارتباط تان را با دیگران قطع نکنید. تنهایی به شما کمکی نخواهد کرد. در مورد مسئله ای لازم است همین حالا تصمیم بگیرید. همان کاری را بکنید که اگر انجامش ندهید بعدا پشیمان می شوید. چشمتان به جلو باشد نه به پشت سر.

فال پی ام سی pmc متولدین بهمن

ترس را از خودتان دور کنید، این روزها شما گاهی حتی از اتفاقات خوب هم برداشت بد می کنید. هیچ کاری را مخفیانه انجام ندهید. بالاخره هر کاری روزی مانند خورشید در آسمان خواهد درخشید. مشکلتان را پیدا کنید تا بتوانید با آن روبرو شوید و برطرفش کنید نه اینکه دائم به دنبالتان بکشانیدش.

فال pmc متولدین اسفند ماه این هفته

این هفته فرصت آن را دارید که حرفتان را رک به طرف مقابلتان بگویید. این فرصت را از دست ندهید. یک عادت بد را کنار بگذارید. شخصی در اطرافتان اشتباهی می کند و تاوانش را شما می پردازید. بدخلقی نکنید، او به اندازه کافی شرمنده است. برای یک مهمانی تدارک خواهید دید.

 

نظرات