مدل لباس مجلسی مخمل جدید 2023 با طراحی ژورنالی اروپایی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل لباس مجلسی مخمل جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. پارچه مخمل یکی از پرطرفدارترین پارچه های مجلسی است که توجه هر کسی را به خود جلب می کند. پارچه مخمل ونوس که پارچه مخصوص دوخت لباس های مجلسی به شمار می آید، بسیار ظریف و لطیف است. با اینکه این پارچه از جنس مخمل تشکیل شده، اما کاملا خنک و نازک می باشد.یکی از زیباترین استایل ها با پارچه مخمل، استفاده از پارچه مخمل فیروزه ای برای دوخت لباس مجلسی است. ترکیب رنگ آبی فیروزه ای ملیح و پارچه لطیف مخمل بسیار زیبا می شود ‌و استایلی بسیار زیبا و متفاوت را ایجاد می‌کند. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل لباس مجلسی مخمل جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل لباس مجلسی مخمل جدید

جدیدترین مدل لباس مجلسی مخمل جدید ۲۰۲۳

یکی از ساده ترین و در عین حال زیباترین استایل ها با پارچه مخمل، این استایل است. قد این پیراهن مجلسی را می توانید تا کمی بالاتر از پا در نظر بگیرید. یک صندل کرمی براق در این تیپ گزینه مناسبی خواهد بود. یقه این لباس مجلسی را می توانید به صورت یقه سه سانتی طراحی کنید.
اگر از افرادی هستید که به لباس های نگین دار و شیک علاقه دارید، حتما از این استایل خوشتان خواهد آمد. در این استایل شاهد نگین کاری هستیم اما خوبی آن این است که این نگین کاری ها به صورت افراطی در لباس به کار نرفته اند.
یکی از بهترین استایل هایی که می توان با پارچه مخمل داشت، ترکیب این پارچه با دیگر پارچه ها است. در این استایل، پارچه مخمل در کنار پارچه دانتل، ترکیب جالبی را ایجاد کرده است. یقه این لباس مجلسی، به صورت هفت طراحی شده است.

مدل لباس مجلسی مخمل جدید

مدل لباس مجلسی برای زنان شکم دار

مدل لباس مجلسی مخمل جدید

مدل لباس های محفلی جالی

مدل لباس مجلسی مخمل جدید

مدل لباس مجلسی جدید

مدل لباس مجلسی مخمل جدید

مدل لباس مجلسی ۲۰۲۳

مدل لباس مجلسی مخمل جدید

مدل لباس مخمل گلدار

مدل لباس مجلسی مخمل جدید

مدل لباس پولکی مجلسی

مدل لباس مجلسی مخمل جدید

مدل لباس مجلسی کوتاه

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات