مدل سایه چشم جدید شیک 2023 | مدل سایه چشم ساده دخترانه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل سایه چشم جدید شیک ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل سایه چشم جدید شیک را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

سایه چشم های کرمی مقداری براق هستند و به همین دلیل برای آرایش های بیشتر و درخشان تر استفاده می شوند. همچنین این سایه ها به دلیل چرب بودن برای پوست های خشک بسیار مناسب هستند. تفاوت این سایه ها با سایه پودری در ماندگاری آن ها است. ماندگاری سایه های کرمی بسیار بیشتر از سایه های پودری است و تقریبا تا زمانی که شسته نشوند، روی صورت می مانند. این سایه ها معمولا به صورت تکی هستند ولی شما می توانید رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کنید. فقط توجه داشته باشید که این سایه ها زود خشک می شوند. هنگام استفاده از سایه های کرمی، براش های سردرشت بسیار مناسب هستند.

جدیدترین مدل سایه چشم جدید شیک 2023

جدیدترین مدل سایه چشم جدید شیک ۲۰۲۳

هنگام سایه زدن، سعی کنید چشم های خود را باز نگه دارید و سرتان را به عقب متمایل کنید تا روند کار به خوبی پیش برود شاید بگویید مگر می توان چنین کاری کرد، یک ذره صبوری می خواهد؛ وقتی برای سایه زدن چشمانتان را باز نگه می دارید باعث می شود دقیق تر به پلکتان سایه بزنید و سایه چشمتان بی نظم یا خارج از اندازه زده نمی شود.
در مدل سایه های بادیگارد گوشه داخلی و خارجی چشم تیره شده و قسمت وسط پلک رنگ روشن و گاهی شاین زده می‌شود. این مدل سایه جذابیت خاص خود را دارد، ولی در استفاده از این مدل سایه باید به این نکته توجه کرد که در چشم های بهم نزدیک اصلا نباید از آن استفاده کرد زیرا چشم ها را بهم نزدیک تر و گاهی لوچ نشان می‌دهد و بهتر است برای چشم هایی که از هم فاصله دارند استفاده شود.

جدیدترین مدل سایه چشم جدید شیک 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید شیک 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید شیک 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید شیک 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید شیک 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید شیک 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید شیک 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید شیک 2023 جدیدترین مدل سایه چشم جدید شیک 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات