مدل ست کبریتی 1402 بسیار زیبا و راحت

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل ست کبریتی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. پارچه مخمل کبریتی(velvet match) جزو پارچه های محبوب و پر طرفدار است پارچه مخمل کبریتی از پارچه های خاص موجود در بازار است که به واسطه رج های زیاد و برآمدگی هایش به راحتی شناخته می شود. این پارچه در تولید لباس مردانه و همچنین مانتوهای زنانه کاربرد زیادی دارد. شلوار جین از پرکاربردترین شلوارها هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید تنها با توجه به رنگ مانتوی خود، از شلوار جین مناسب و هماهنگ با آن استفاده کنید.
شلوارهای دمپا و فاق بلند یکی دیگر از لباس‌هایی هستند که شما می‌توانید به راحتی آن را با مانتو کبریتی خود ست کنید. به خصوص اگر دارای قد بلندی هستید این گزینه برای شما بسیار ایده آل است. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل ست کبریتی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل ست کبریتی

جدیدترین مدل ست کبریتی ۲۰۲۳

این در حالی است که بسیاری از خانمها در انتخاب شلوار زنانه مناسب برای این ستهای پاییزی جذاب، مشکل دارند. انتخاب شلوار مناسب برای ست های پاییزی از اهمیت زیادی برخوردار است. یک شلوار شیک در استایل پاییزی نقش مهمی دارد. بنابراین نمی توان آن را نادید گرفت.
شلوار زنانه دمپا میتواند گزینه مناسبی برای ست کردن با انواع پیراهن های کبریتی و پشمی می باشند. این شلوارها می توانند با لباس های پاییزی به خوبی ست شوند. شلوارهای دمپای مناسب برای فصل پاییز از نوع شلوار فاق بلند هستند.
لباس های کبریتی پوشش کافی برای فصل پاییز ایجاد می کنند. شلوارهای کبریتی می توانند با پیراهن کبریتی به شکل هماهنگ شده استفاده شوند. این شلوارها تا مچ پا هستند.
لباس های کبریتی مخمل را می توان برای پوشش های رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار داد. چنین پوشش های جذابی نه تنها باعث گرم نگه داشتن شما می شوند، بلکه شما را بسیار اهل ترند نشان می دهند. به همین خاطر بسیاری از افراد از پوشش مخمل کبریتی برای بافت، پیراهن و یا حتی شلوار استفاده می کنند.

مدل ست کبریتی

مدل ست کبریتی

مدل ست کبریتی

مدل ست کبریتی

مدل ست کبریتی

مدل ست کبریتی

مدل ست کبریتی

مدل ست کبریتی

 

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات