مدل رنگ موی جدید 2023 برای فصل پاییز امسال

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل رنگ موی جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. رنگ موی ایرانی ها عموما مشکی و قهوه ای تیره است، به همین دلیل تغییر رنگ موها در ایرانی ها اغلب کار سختی است و برای رسیدن به رنگ های جذاب و مد روز روشن باید از دکلره استفاده کرد، که آن هم دارای مضرات بسیار زیادی برای مو خواهد بود.در زمان بارداری به دلیل وجود مواد شیمیایی داخل رنگ موها و جذب آنها توسط پوست سر و سپس انتقال از خون مادر به جنین توصیه می شود به هیچ عنوان خانم های باردار از رنگ موهای دائمی استفاده نکنند. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل رنگ موی جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل رنگ موی جدید

جدیدترین مدل رنگ موی جدید ۲۰۲۳

این که چه رنگ مویی به مو‌های شما می‌آید و چگونه مو‌های شما را زیباتر می‌کند موضوعی است که درابتدا باید به آن توجه کرد. موی شما هر چه خشک‌تر باشد باید جنس رنگ موی شما روغنی‌تر و کرمی‌تر باشد. مهم این است که به دست آوردن رنگ موی خوب نباید با از بین بردن مو‌های شما حاصل شود. یکی از مهمترین نکات رنگ مو، دانستن شماره سیستم شماره بندی رنگ موی منتخب شما است. اگر تا به حال موهای خود را رنگ نکرده‌اید باید کمی سعی و خطا کنید اما اگر رنگ مویی بر روی موهای شما خوش نشسته است و رنگ آن با موهایتان سازگار است،
انتخاب رنگ برای همه می‌تواند سخت باشد رنگ‌های غیر واقعی همیشه بدترین انتخاب‌ برای خانم ها و آقایان است. سعی کنید اگر برای اولین بار است که موهای خود را رنگ می‌کنید، رنگی حداکثر ۳ درجه روشن تر از رنگ موی خود انتخاب کنید. سپس می توانید به سمت رنگ‌های روشن‌تر بروید.

رنگ موی سال ۲۰۲۳

مدل رنگ موی جدید

رنگ موی روشن

مدل رنگ موی جدید

رنگ موی روشن

مدل رنگ موی جدید

رنگ موی دودی

مدل رنگ موی جدید

رنگ موی لاکچری

مدل رنگ موی جدید

رنگ موی استخوانی

مدل رنگ موی جدید

رنگ موی زنانه

مدل رنگ موی جدید

رنگ موی سال ۱۴۰۲

مدل رنگ موی جدید

رنگ موی عسلی

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات