مدل مانتو شومیزی جدید 2023 | مانتو شومیزی اسپرت دخترانه شیک

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مانتو شومیزی جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مانتو شومیزی جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

این روزها، روسری های کوچک به شدت پرطرفدار شده اند. خیلی ها از چنین روسری هایی استقبال می کنند.در هر حال، روسری های کوچکِ ترِند در کنار مانتوهای شومیزی ترکیبی می سازند که استایل را کمی به کلاسیک بودن نزدیک می کند. اگر کمربندی برای مانتوی شومیزی در نظر بگیرید، این کلاسیک شدن بیشتر هم می شود

جدیدترینجدیدترین مدل مانتو شومیزی جدید 2023مدل مانتو شومیزی جدید 2023

جدیدترین مدل مانتو شومیزی جدید ۲۰۲۳

توصیه می‌­کنیم به هیچ وجه از شومیز با جنس پارچه مصنوعی و پلاستیکی استفاده نکنید زیرا این نوع پارچه­‌ها می­‌تواند در هوای گرم به شدت شما را آزار دهد و باعث تعریق زیاد بدن شما شود.
اگر می­‌خواهید از شومیز در مهمانی‌­های رسمی استفاده کنید می­‌توانید شومیز که یقه آن بسته و سفت است و آستین آن هم بسته و تنگ است استفاده کنید به عنوان مثال شومیز با طرح یقه کراواتی می­‌تواند انتخاب خوبی برای مجالس رسمی باشد.
امرزوه روسری‌­های کوچک یا در اصطلاح مینی اسکارف با توجه به حالت اسپرتی که دارد در بین خانم­‌های جوان بسیار محبوب است و می­‌توان از ترکیب مینی اسکارف با شومیز استفاده کرد.
یکی از ترکیب های خوبی که شومیزها به وجود می آورند، همراهی با لِگ یا شلوارهای اسکینی است. اگر از پوشیدن این سبک از شلوارها استقبال می کنید، اضافه کردن مانتوی شومیزی گشاد به آن فکر خوبی خواهد بود.یادتان باشد که با انتخاب شلوار تنگ، بهتر است که شومیزتان گشاد باشد. تیپ و استایل متناسب و چشم نواز، دارای تعادل است. برای ایجاد تعادل در چنین ترکیبی هم باید بخشی از استایل گشاد و بخشی دیگر چسبان باشد.

جدیدترین مدل مانتو شومیزی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو شومیزی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو شومیزی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو شومیزی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو شومیزی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو شومیزی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو شومیزی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو شومیزی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو شومیزی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو شومیزی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو شومیزی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو شومیزی جدید 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات