مدل پالتو بلند 2023 زنانه زیبا و جدید

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل پالتو بلند ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. به جنس پالتو حساس باشید چون قرار است چند سال آن را داشته باشید؛ دوام و گرم کنندگی پارچه را در نظر داشته باشید. به دکمه ها و یراق آلات پالتو نیز توجه کنید زیرا تاثیر بسیاری بر زیبایی پالتوی شما دارند. اگر در منطقه ای گرمسیر زندگی می کنید می توانید از پالتوهایی با قد کوتاه و نهایت تا زیر باسن استفاده کنید. اگر قد بلندی ندارید پالتویی تا بالای زانو انتخاب کنید. اگر قدتان متوسط یا بلند است می توانید به سراغ پالتوهایی بروید که قد آنها به زیر زانو نیز می رسد.
از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل پالتو بلند را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مدل پالتو بلند 2023

جدیدترین مدل پالتو بلند ۲۰۲۳

پالتوهای ردایی تکه ای پارچه اضافی در قسمت جلو دارند که به شما این امکان را می‌دهند که در صورت نیاز برای گرمای بیشتر، آن را ببندید یا روی هم بیندازید. یک کمربند پارچه‌ای ضخیم برای ایجاد انحنا روی اندام در قسمت کمر بسته می‌شود و ظاهر زنانه و آراسته شما را حفظ می‌کند. هر کسی با هر نوع اندام می‌تواند این سبک ردا مانند را بپوشد، اما اگر قدتان زیاد بلند نیست پوشیدن کفش زنانه و یا بوت های پاشنه بلند را همراه با این مدل پالتو در نظر داشته باشید.
در مورد رنگ پالتو اگر می خواهید کارتان برای هماهنگ کردن لباس ها راحت باشد از رنگ های تیره و خنثی استفاده کنید. اگر می خواهید حوصله ی بیشتری به خرج دهید به سراغ رنگ های دیگر هم می توانید بروید. پالتوهای طرح دار هم مناسب سلیقه ی بسیاری از افرادند اما سعی کنید رنگ های تیره تر و ساده تر انتخاب کنید. طرح های کلاسیکی مثل پلنگی و طرح های هندسی نمونه ای از این طرح ها هستند.

مدل پالتو بلند 2023

مدل پالتو ۲۰۲۳

مدل پالتو بلند 2023

قیمت پالتو زنانه

مدل پالتو بلند 2023

پالتو مردانه

مدل پالتو بلند 2023

مدل پالتو چهارخونه

مدل پالتو بلند 2023

پالتو بلند ۲۰۲۳

مدل پالتو بلند 2023

مدل پالتو ساده

مدل پالتو بلند 2023

مدل پالتو جدید

مدل پالتو بلند 2023

مدل پالتو زنانه

مدل پالتو بلند 2023

مدل پالتو بلند 2023

 

 

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات