کاشت مژه 2023 | انواع کاشت مژه با عکس

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کاشت مژه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های کاشت مژه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

با اینکه اکستنشن مژه یک فرآیند راحت و معمولی است، اما انجام آن برای همه مناسب نخواهد بود. در صورتی که مژه‌های بسیار کوتاه و بیش از حد ضعیفی دارید، اکستنشن مژه نتیجه خوبی برای شما نخواهد داشت. در این صورت، بهتر است ابتدا از انواع محلول‌ها و روش‌های تقویتی مژه استفاده کرده، پس از آن، مژه‌های اکستنشن را امتحان کنید.

جدیدترین کاشت مژه 2023

جدیدترین کاشت مژه ۲۰۲۳

وقتی اکستنشن انجام می‌دهید، تا حداقل دو هفته نیاز به استفاده از مژه مصنوعی نخواهید داشت. اگر تجربه اکستنشن مژه داشته باشید، می‌دانید که در این حالت، مژه‌های نازک و بسیار ظریف را به میان مژه‌های طبیعی شما اضافه می‌کنند. در این صورت، مژه‌های طبیعی شما در میان مژه‌های بلندتر مصنوعی قرار گرفته و چشمان شما بسیار دل‌فریب‌تر خواهند شد.
مژه‌های اکستنشن، چشم‌های شما را بسیار زیبا و دل‌انگیز خواهد کرد. البته باید دقت کنید که این کار ممکن است به مژه‌های طبیعی شما آسیب وارد کند. بی‌شک انجام کارهای زیبایی، می‌تواند فرآیند طبیعی بدن را مختل کرده و آسیب‌هایی را ایجاد کند. این موضوع را در زمان انجام اکستنشن نیز به خاطر بسپارید. معمولا پس از برداشتن یا ریمو اکستنشن مژه مدت زمانی طول می کشد تا مژه‌ها به حالت اولیه بازگردند.

کاشت مژه با اکستنشن مژه متفاوت است و نباید این دو را یکی پنداشت. کاشت مژه معمولا با موهای کاملا طبیعی، توسط پزشک متخصص و به‌صورت شش ماهه انجام می‌شود. در صورتی که اکستنشن مژه شامل چسباندن تارهای موی مصنوعی به مژه‌ها و یا در لابه‌لای آن‌ها است. اکستنشن مژه طول عمر کوتاه تری دارد. هر چند با مراقبت و رسیدگی به مژه‌های اکستنشن و مصنوعی، می‌توانید مدت زمان بیشتری از آن‌ها استفاده کنید.

جدیدترین کاشت مژه 2023 جدیدترین کاشت مژه 2023 جدیدترین کاشت مژه 2023 جدیدترین کاشت مژه 2023 جدیدترین کاشت مژه 2023 جدیدترین کاشت مژه 2023 جدیدترین کاشت مژه 2023 جدیدترین کاشت مژه 2023 جدیدترین کاشت مژه 2023 جدیدترین کاشت مژه 2023 جدیدترین کاشت مژه 2023 جدیدترین کاشت مژه 2023 جدیدترین کاشت مژه 2023 جدیدترین کاشت مژه 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات