عکس ژلیش ناخن طبیعی 2023 | طرح ژلیش ناخن طبیعی دخترانه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل عکس ژلیش ناخن طبیعی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. ژلیش ناخن دخترانه | ژلیش ناخن طبیعی | ژلیش ناخن کوتاه | ژلیش ناخن دخترانه کیوت | ژلیش ناخن پا | ژلیش ناخن بچه گانه | ژلیش ناخن چیست | ژلیش ناخن دخترانه کوتاه | ژلیش ناخن دخترانه عروسکی از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های عکس ژلیش ناخن طبیعی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

لاک ژل باید روی صدف ناخن سالم زده شود، در غیر این صورت پیوند و اتصال لازم بین سطح ناخن و مواد ژل برقرار نشده و همین امر باعث ورقه ای بلند شدن و خراب شدن ژلیش ناخن می شود. همچنین لاک ژل با ایجاد لایه ای ضخیم روی ناخن مانع از رسیدن اکسیژن کافی به آن می شود و ضعیف شدن ناخن را به همراه خواهد داشت بنابراین بهتر است ابتدا اجازه دهید مدتی صدف ناخن ترمیم و احیا شود و بعد از آن ناخن را ژلیش کنید.

جدیدترین عکس ژلیش ناخن طبیعی 2023

جدیدترین عکس ژلیش ناخن طبیعی ۲۰۲۳

ناخن‌هایی را که بسیار آسیب‌دیده‌اند نمی‌توان ژلیش کرد. سطح ناهموار این ناخن‌ها، اجازه نمی‌دهد که لاک ژل به درستی روی آن قرار بگیرد. بهتر است در این موارد، از هارد ژل استفاده کنید.
حتما بعد از زدن هر لایه بیس ژل، لاک ژل و تاپ کات، لبه آزاد ناخن را با قلم لاک ببندید. این به معنای رنگ آمیزی انتهای ناخن بعد از هر بار ژل زدن روی سطح ناخن است که تاثیر به سزایی در بلند نشدن ژلیش دارد. رعایت کردن این نکته به خصوص در مورد بیس کات و تاپ کات از اهمیت بالایی برخوردار است. سپس به سایر نقاط ناخن نگاه کنید و مطمئن شوید که همه سطح آن صاف است.
مدت زمان لازم برای خشک شدن لاک ژل داخل دستگاه UV-LED را رعایت کنید. هر برندی از لاک ژل باید مدت زمان خاصی را داخل دستگاه قرار بگیرد تا خشک شود که معمولا این نکته روی آن درج شده است. در صورتی که ژل پولیش در مدت کمتری داخل دستگاه یو وی-ال ای دی بماند، چروک می شود و اگر در مدت بیشتری داخل دستگاه باشد، شکننده می شود.

جدیدترین عکس ژلیش ناخن طبیعی 2023 جدیدترین عکس ژلیش ناخن طبیعی 2023 جدیدترین عکس ژلیش ناخن طبیعی 2023 جدیدترین عکس ژلیش ناخن طبیعی 2023 جدیدترین عکس ژلیش ناخن طبیعی 2023 جدیدترین عکس ژلیش ناخن طبیعی 2023 جدیدترین عکس ژلیش ناخن طبیعی 2023 جدیدترین عکس ژلیش ناخن طبیعی 2023 جدیدترین عکس ژلیش ناخن طبیعی 2023 جدیدترین عکس ژلیش ناخن طبیعی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات