عکس سفره هفت سین فانتزی + ایده تزئین سفره هفت سین 1402

0

در این پست می توانید انواع سفره هفت سین و عکس سفره هفت سین فانتزی و ایده تزئین سفره هفت سین ۱۴۰۲ و جدیدترین سفره هفت سین ۱۴۰۲ و عکس جدیدترین سفره هفت سین فانتزی ۱۴۰۲ را مشاهده کنید.

 عکس سفره هفت سین فانتزی

عکس سفره هفت سین فانتزی

عکس سفره هفت سین فانتزی

این سبک، خلاقیت را زمینه تزیین شما می کند و باعث می شود جلوه سفره هفت سین شما از قبل هم بیشتر شود. شاید در بین شما کسانی باشند که همیشه سبک شیک و جالب را به سبک های سنتی و … ترجیح می دهند. علاوه بر این، شایان ذکر است که این سبک معمولا در سفره هفت سین عروس نیز کاربرد دارد.

عکس سفره هفت سین فانتزی

جدیدترین هفت سین ۱۴۰۲

عکس سفره هفت سین فانتزی

ما اومدیم با اولین هفت سین امسالمون که بسیار ترند شده است البته بگم که قراره باهم چندتا کار و‌چیدمام برای هفت سین ببینیم ولی یه موضوعی هست چون سعی‌ کردیم‌ تنوع‌داشته باشیم‌که بتونیم تقریبا همه سلیقه هارو‌تو‌چیدمان هفت سین پوشش بدیم تعداد کارهارو‌محدود آوردیم پس اینو در نظر داشته باشید.

عکس سفره هفت سین فانتزی
خوب این‌چیدمان که مختص افراد ساده پسند هست که کلا از چیدمان های شلوغ هفت سین لذت نمیبرن وبه قولی گفتنی عاشق سبک های ساده هستن اینکار یه کار مینیمال و مدرن هست که دقیقا مناسب افرادی هست که سلقه های ساده دوست دارند.

عکس سفره هفت سین فانتزی

تزئین سفره هفت سین

عکس سفره هفت سین فانتزی

برای تزیین فانتزی هفت سین می توانید از عروسک های نمادین عید نوروز یا عروسک استفاده کنید. ظروفی که برای چیدن هفت سین به کار می رود، باید به صورت متفاوتی طراحی شده باشد. زمانی که شما جنبه ای از خلاقیت و تفنن را با هم به کار می برید، یک تزیین فوق العاده و فانتزی انجام داده اید. البته این نکته نیز بسیار قابل توجه است که بچه ها نیز از این سبک به شدت استقبال می کنند و لذت می برند. برای تزیین هفت سین فانتزی بهتر است از تخم مرغ رنگی و شاخه های بلند گل استفاده کنید تا همه چیز مهیج و عالی به نظر برسد.

عکس سفره هفت سین فانتزی

ایده تزئین سفره هفت سین شیک

عکس سفره هفت سین فانتزی

آیینه، چراغ‌روشن، قندسبز، گلدانی پر از شاخه‌های همیشه‌سبز مانند مورت و سرو، یک کاسه پر از آب که روی آن برگه‌های آویشن ریخته‌اند و در آن یک انار سکه‌زده انداخته‌اند، یک کاسه میوه‌های خشک مانند انجیر، برگه هلو، آلوی‌خشک و . . . که سه روز در آب خیسانده شده است، یک کاسه پالوده سفید، یک کوزه سفالی نو پر از آب که روی دهانه آن یک تخم‌مرغ رنگ‌کرده می‌گذارند،‌ یک سبد پر از سبزی تازه، یک بشقاب پر از چِنگال (ترکیبی از نان و خرما و روغن حیوانی که با دارچین و چاشنی‌های دیگر ورز داده می‌شود) و کماچ نوروزی که فقط مخصوص این جشن پخته می‌شود، یک ظرف سبزه که معمولاً گندم است، مهمترین لوازم سفره نوروزی زرتشتیان را تشکیل می‌دهد.

نظرات