تزیین غذا و دسر 2023 | انواع تزیین غذا و سفره آرایی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تزیین غذا و دسر ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های تزیین غذا و دسر را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

ایده‌های زیادی برای تزئین با شکلات وجود دارد که می‌تواند دسرهای شما را زیبا جلوه دهد؛ طوری که انگار توسط یک سرآشپز حرفه‌ای درست شده‌اند. تنها چیزی که احتیاج دارید مقداری کاغذ روغنی، شکلات ذوب شده و کمی خلاقیت است. با استفاده از شکلات ذوب شده طرح‌های خود را روی کاغذ روغنی ایجاد کنید، سپس منتظر بمانید تا سفت شوید. در نهایت می‌توانید از آنها برای تزئین ظروف دسر خود استفاده کنید.

جدیدترین تزیین غذا و دسر 2023

جدیدترین تزیین غذا و دسر ۲۰۲۳

یک تکه ماهی سرخ شده یا میگو و کمی سس تارتار را به همراه تکه‌ای فلفل دلمه‌ای در یک لیوان شات بلند قرار دهید . بدین صورت یک فینگرفود بسیار شیک و خوشمزه درست کنید. لیوان‌ها را در کنار هم بچینید تا زیبایی آن دو چندان شود.
اسفنج گل آرایی را درست به اندازه بشقاب یا دیسی که برای این کار در نظر گرفته اید ببرید و با نوار چسب ویژه گل آرایی آن را به ظرف محکم بچسبانید تا ثابت بماند، شمع ها را در وسط ظرف در اسفنج فرو کنید، گل ها و برگ های سبز را به شکل بیضی در دیس بچینی، تا امتداد و انتهای بعضی از گل ها و برگ های سبز با سطح روی میز مماس باشد، به این گل ها آب فراوان دهید تمام این گل ها (گل های فرزیا، گل داودی، سوسن، میموزیا، آنتوریوم قرمز) خیلی زود تشنه می شوند.

جدیدترین تزیین غذا و دسر 2023 جدیدترین تزیین غذا و دسر 2023 جدیدترین تزیین غذا و دسر 2023 جدیدترین تزیین غذا و دسر 2023 جدیدترین تزیین غذا و دسر 2023 جدیدترین تزیین غذا و دسر 2023 جدیدترین تزیین غذا و دسر 2023 جدیدترین تزیین غذا و دسر 2023 جدیدترین تزیین غذا و دسر 2023 جدیدترین تزیین غذا و دسر 2023 جدیدترین تزیین غذا و دسر 2023 جدیدترین تزیین غذا و دسر 2023 جدیدترین تزیین غذا و دسر 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات