تزیین کیک شکلاتی خانگی 2023 | تزیین کیک تولد شکلاتی جدید

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل تزیین کیک شکلاتی خانگی ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های تزیین کیک شکلاتی خانگی را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

این کیک حاوی آن است. آب جوشیده طعم شکلاتی کاکائو را تقویت می‌کند. من فکرک می‌کنم این کار را باید برای همه کیک‌های شکلاتی انجام داد. همچنین می‌توانید طعم شکلات اضافی را در باترکریم هم احساس کنید.
خلوط را به میزان مساوی داخل ۲ قالب بریزید. قالب‌ها را داخل فر گرم شده بگذارید تا کیک‌ها پخته و آماده شود. برای تست کردن یک خلال دندان را در مرکز کیک فرو کنید. اگر تمیز بیرون آمد یا کمی ریزه‌های نرم کیک به آن چسبیده بود یعنی آماده است. معمولا ۲۹ تا ۳۴ دقیقه طول می‌کشد. پس از پخت کامل کیک، قالب را از فر خارج کرده و به مدت ۵ دقیقه بگذارید کیک در قالب بماند. بعد از این مدت با استفاده از چاقوی کره خوری (چاقوی صاف و بدون دندانه) دور تا دور قالب بکشید و کیک را جدا کرده، روی توری شیرینی پزی بگذارید تا بطور کامل خنک شود.

جدیدترین تزیین کیک شکلاتی خانگی 2023

جدیدترین تزیین کیک شکلاتی خانگی ۲۰۲۳

مواد را چشمی نریزید. هر چیزی در شیرینی‌پزی بر پایه و مبنای علمی بنا نهاده شده و همانطور که در آزمایشگاه هر چیزی را به اندازه درست استفاده می‌کنیم در اینجا هم در صورتی که اندازه‌گیری دقیق نباشد بر نتیجه کار تاثیر خواهد داشت. سعی کنید اگر برایتان مقدور است یک ترازوی آشپزخانه مناسب شیرینی پزی تهیه کنید تا اندازه‌گیری دقیق باشد.
موقع خارج کردن کیک از فر مطمئن شوید که به خوبی پخته شده باشد، چون اگر کیک را زود بیرون بیاورید ممکن است وسط آن خمیر بوده و فرو برود و کیک شما چسبناک شود. از یک خلال دندان استفاده کرده و در مرکز کیک فرو ببرید، خلال دندان باید تمیز بیرون بیاید. یک یا دو تکه ریز کیک به آن چسبیده باشد هم مشکلی ندارد، اما نه بیشتر.

جدیدترین تزیین کیک شکلاتی خانگی 2023 جدیدترین تزیین کیک شکلاتی خانگی 2023 جدیدترین تزیین کیک شکلاتی خانگی 2023 جدیدترین تزیین کیک شکلاتی خانگی 2023 جدیدترین تزیین کیک شکلاتی خانگی 2023 جدیدترین تزیین کیک شکلاتی خانگی 2023 جدیدترین تزیین کیک شکلاتی خانگی 2023 جدیدترین تزیین کیک شکلاتی خانگی 2023 جدیدترین تزیین کیک شکلاتی خانگی 2023 جدیدترین تزیین کیک شکلاتی خانگی 2023 جدیدترین تزیین کیک شکلاتی خانگی 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات