دیزاین دورچین بشقاب 2023 | دورچین غذای ایرانی

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل دیزاین دورچین بشقاب ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های دیزاین دورچین بشقاب را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

گارنیش یک اصطلاح فرانسوی است که “گارینه” تلفظ می‌شود و به معنای تزئینات روی غذاها یا نوشیدنی‌ها می‌باشد. در بعضی موارد ممکن است گارنیش یک طعم اضافه یا متضادی ایجاد کند؛ برای همین مواد گارنیش باید به دقت انتخاب شوند تا اگر طعمی متضاد مد نظر داریم مطلوب باشد. برای گارنیش خوراکی‌های بشقابی یا دیس، به آن دورچین هم گفته می‌شود. در بعضی موارد گارنیش برای تکمیل غذا و در بعضی موارد برای تکمیل طعم غذا استفاده می‌شود.

جدیدترین دیزاین دورچین بشقاب 2023

جدیدترین دیزاین دورچین بشقاب ۲۰۲۳

سس غذا یکی از راحت‌ترین گارنیش‌ها برای بشقاب شما است؛ اما باید طعم سس را خیلی لذیذ و غلیظ درست کنید. غلیظ بودن سس باعث می‌شود تا سس در بشقاب همان‌طور که می‌خواهید بماند و جلوه کند. طرح‌های زیبایی که با سس می‌زنید تاییدکننده این حرف می‌باشد. شما می‌توانید همبرگر را در بشقاب پهن بگذارید و کنار بشقاب را با ترکیبی از سس مایونز، سس خردل و یا سس ترکیبی خودتان بسیار زیبا گارنیش کنید. یکی دیگر از ایده‌های گارنیش، ظرف سس در بشقاب است؛ یعنی شما سس مورد نظر را در ظرف کوچکی ریخته و آن را وسط یا کنار غذا، داخل ظرف سرو می‌کنید. گذاشتن چند برگ نعنا یا جعفری یا برگ کرفس روی سس سفید یا زرد یا قرمز خیلی ایده جالبی است، به شرطی که این کار هنرمندانه و خلاقانه انجام شود.
گارنیش غذا شامل: انواع سس، سبزیجات، میوه‌های خشک شده، انواع گل‌ها، صیفی‌جات، شکلات و… می‌باشد. برای داشتن یک وعده غذای مغذی و سالم، علاوه بر داشتن مواد اولیه تازه، داشتن آگاهی کامل برای پخت و ترکیب مواد و گارنیش ظرف غذا، یک اصل مهم در کافه یا رستوران می‌باشد. سرو صحیح و انتخاب درست ظروف و گارنیش با ترکیب سبزیجات و سس نیز یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها است که باید با دقت و تجربه‌ی زیادی انجام شود. لازم به ذکر است که رعایت این موارد باعث جذابیت و تحریک اشتها و رضایت کامل مشتری می‌شود.

جدیدترین دیزاین دورچین بشقاب 2023 جدیدترین دیزاین دورچین بشقاب 2023 جدیدترین دیزاین دورچین بشقاب 2023 جدیدترین دیزاین دورچین بشقاب 2023 جدیدترین دیزاین دورچین بشقاب 2023 جدیدترین دیزاین دورچین بشقاب 2023 جدیدترین دیزاین دورچین بشقاب 2023 جدیدترین دیزاین دورچین بشقاب 2023 جدیدترین دیزاین دورچین بشقاب 2023 جدیدترین دیزاین دورچین بشقاب 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات