کاشت ناخن هلویی شاین 2023 | کاشت ناخن طبیعی کوتاه بدون لاک

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل کاشت ناخن هلویی شاین ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های کاشت ناخن هلویی شاین را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

برای کسانی که زیبایی دستهایشان برایشان اهمیت زیادی دارد و علاقه دارند که همیشه ناخن هایشان لاک زده، مانکور شده و مرتب باشد، کاشت راه حل خوبی است چرا که لاک روی ناخن طبیعی خیلی زود پاک شده و ظاهری نامرتب به خود میگیرد. اما ماندگاری لاک روی ناخن کاشت بسیار زیاد می باشد.
قبل از انجام هر کار باید اصول کاشت ناخن، مراحل، ابزار و روش های آن را شناخت و رعایت کرد. در این مقاله قصد داریم کاشت ناخن را مرحله به مرحله برای شما توضیح و آموزش دهیم. همانطور که می دانید به موادگذاری و بلند کردن ناخن با مواد مخصوص، کاشت ناخن گفته می شود. حال اگر روی ناخن طبیعی موادگذاری صورت گیرد اسم این کار، کاور ناخن و اگر از تیپ و فرمر برای بلند کردن قد ناخن طبیعی استفاده شود به آن کاشت ناخن گفته می شود.

جدیدترین کاشت ناخن هلویی شاین 2023

جدیدترین کاشت ناخن هلویی شاین ۲۰۲۳

تفاوت کاشت ناخن پودری هلویی با کاشت ناخن معمولی
از نظر کیفیت و دوام بسته به مارک و کیفیت پودر فرقی ندارند.
فرق اصلی در رنگ و ظاهر است. در روش هلویی از پودر هلویی رنگ برای کاشت استفاده می‌ شود.
خوبی پودر هلویی به این است که کسانی که صدف ناخنشان کوتاه است صدف ناخن را با پودر هلویی می‌ پوشانند تا ناخن زیبایی بیشتری داشته باشد.
کاشت ناخن هلویی هم در کاشت ناخن گریم و هم به تنهایی قابل استفاده است.
میزان رشد ناخن، خصوصا در کاشت ناخن‌ های اولیه با تیپ، دو رنگ شدن ناخن و تیپ زیر پودر هلویی پوشیده می‌شود. بدین صورت احتیاج چندانی به لاک زدن ناخن‌های مصنوعی نخواهید داشت.

جدیدترین کاشت ناخن هلویی شاین 2023 جدیدترین کاشت ناخن هلویی شاین 2023 جدیدترین کاشت ناخن هلویی شاین 2023 جدیدترین کاشت ناخن هلویی شاین 2023 جدیدترین کاشت ناخن هلویی شاین 2023 جدیدترین کاشت ناخن هلویی شاین 2023 جدیدترین کاشت ناخن هلویی شاین 2023 جدیدترین کاشت ناخن هلویی شاین 2023 جدیدترین کاشت ناخن هلویی شاین 2023 جدیدترین کاشت ناخن هلویی شاین 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات