ژنرال ارتش افغانستان که در ایران کارگری می کند کیست؟(به همراه عکس)

7

خبرینا | بعد از سلطه نیروهای طالبان بر بیشتر نقاط کشور افغانستان خیلی از مقامات دولتی و نظامی این کشور ترجیح دادن برای حفظ جان خود از این کشور خارج شوند، در این بین نیز تعداد بسیار زیادی از این مقامات وارد ایران شدند.

به تازگی نیز عکسی از یک نیروی نظامی افغانستانی که در حال انجام کار در ایران با تیتر “ژنرال ارتش افغانستان با ۲۰ سال سابقه در حال کارگری در ایران” منتشر شده که آن را در این مطلب بررسی کرده ایم.

ژنرال افغانستانی در حال کارگری در ایران کیست؟

عکسی ناراحت کننده از یک ژنرال افغانستانی

در روزهای اخیر عکسهایی از یک ژنرال (جنرال) افغانستانی که در حال کارگری در یکی از شهرهای ایران است در شبکه های اجتماعی منتشر شده که باعث واکنش بسیاری در میان ایرانی ها و افغانستانی ها شده است. در این عکس ژنرال ارتش افغانستان با یک فرغون و بیل در حال جابجایی شن و ماسه است.

عکس: ژنرال افغانستانی در حال کارگری در ایران

ژنرال ارتش افغانستان کارگر در ایران کیست؟

بعد از سلطه نیروهای طالبان بر بیشتر کشور افغانستان خیلی از مقامات دولتی و نظامی این کشور ترجیح دادن برای حفظ جان خود از این کشور خارج شوند، در این بین تعداد زیادی از این مقامات وارد ایران شدند.

طبق بررسی ها عکسی که از ژنرال افغانستانی منتشر شده مربوط به جنرال محمد علی شجاعی فرمانده با سابقه نیروهای نظامی در ولسوالی دره صوف سمنگان در مبارزه با طالبان بوده است.

عکس: ژنرال محمدعلی شجاعی

طبقه گفته رسانه کابل پرس در سال ۲۰۱۹، این ژنرال کارکشته افغانستانی به علت اینکه پشتو نبوده و فارس بوده از سوی دولت افغانستان به او ترفیع و تشویقی داده نمی شود و او را به صورت اجبار از کارش بازنشسته کرده بودند.

عکس: ژنرال محمدعلی شجاعی

جالب است بدانید که در زمان جنگ دولت افغانستان و نیروهای طالبان صفحات بسیاری در شبکه های اجتماعی برای حمایت از محمدعلی شجاعی ساخته شده بود و او به علت مبارزه با نیروهای طالبان در میان مردم افغانستان بسیار محبوب بوده است.

7 دیدگاه در “ژنرال ارتش افغانستان که در ایران کارگری می کند کیست؟(به همراه عکس)

  1. ژنرال بازنشسته گفت:
    ۱

    خب الان مگه بیمه رد نکرده و الان بازنشسته نیست، پس حقوقش را طالب ها نمی دهند؟؟؟؟

  2. مهدی گفت:

    اگه حقیقت داره یا آدم خیلی خوبیه یا خیلی بد

  3. ناشناس گفت:
    ۱

    از سالهای خیلی دور که جنگ در افغانستان بوده از این دست افراد مهم وارد کشورمان شده که دولت مردان ما از این فرصت استفاده نکردند که هرچند الآنم خودمون هرکدام برخلاف رشته ی تحصیلی در شغل دیگری هستیم

  4. ناشناس گفت:
    ۱

    ژنرال محمد علی شجاعی فردی شجاع است که بدون کمک دولت ولسوالی دره صوف را نماند که طالبان بگیرد تا که استاد محقق دستور داد که سنگر را ایلا کند تا آن وقت دلیرانه جنگید هر جا باشد سالم باشد که ما به همچین افراد با تجربه نیاز داریم

  5. ناشناس گفت:
    ۱

    ژنرال شجاعی مردبسیارمحبوب وبااخلاق من خودم توایران باهاش شدم ولی ازگفته های دوستان مردبزرگیه

  6. ناشناس گفت:

    سلام اگه یکم دقت کنین کارگره شبیه هشه ن خودش والسلام

  7. صادق گفت:

    این کارگر که جنرال شجاعی نیست چرا نام و اعتبار افراد را خچه دار میکنید
    اخبار کذب را پخش نکنید

نظرات