مدل مانتو عبایی جدید 2023 | مدل مانتو عبایی جلو باز شیک

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مانتو عبایی جدید ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مانتو عبایی جدید را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

مانتوهای عبایی اصولاً دارای اندازه‌ای بلند و سایزی گشاد هستند. به‌صورت کلی این مدل از لباس‌ها، کل بدن انسان را پوشانده و به همین دلیل زنان عرب و محجبه‌ها استفاده زیادی از عبا دارند. در جنوب کشور ما برخی از خانم‌ها از این مدل لباس برای بیرون رفتن از خانه استفاده می‌کنند. البته مدل ایرانی مانتو عبایی دارای کمی تغییرات بوده و متناسب با فرهنگ داخلی طراحی می‌شود.
عموماً از پارچه‌های محلی برای تولید مانتو عبایی استفاده می‌شود. کشورهای عربی و حوزه خلیج‌فارس از پارچه‌های مخصوص به خود برای طراحی این مدل از مانتوها استفاده می‌کنند. البته بهترین نوع پارچه برای تولید عبا پارچه ژاپنی است. امروزه برخی از برندهای مطرح، برای طراحی و تولید مانتوهای عبایی از این مدل پارچه‌ها بهره می‌برند.

جدیدترین مدل مانتو عبایی جدید 2023

جدیدترین مدل مانتو عبایی جدید ۲۰۲۳

مانتوهای عبایی دارای رنگ‌های مختلفی هستند و مانند گذشته فقط از رنگ مشکی برای تولید آن‌ها استفاده نمی‌شود. شما بایستی بر اساس استفاده‌ای که از مانتو مدل عبایی خود دارید، رنگ آن را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌شود که برای بیرون از منزل از رنگ‌های تیره و داخل مجالس و مهمانی‌ها از مدل‌های با رنگ روشن استفاده کنید.
همان‌طور که اشاره شد بهترین پارچه‌ای که می‌توان در مانتوهای عبایی استفاده کرد، پارچه ژاپنی است؛ اما در ایران از پارچه‌های دیگری برای تولید عبا استفاده می‎شود و به همین دلیل در هنگام خرید بایستی حتماً به جنس مانتوی مدنظر خود دقت داشته باشید.

جدیدترین مدل مانتو عبایی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو عبایی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو عبایی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو عبایی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو عبایی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو عبایی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو عبایی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو عبایی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو عبایی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو عبایی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو عبایی جدید 2023 جدیدترین مدل مانتو عبایی جدید 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات