مدل هایلایت موهای کوتاه 2023 | رنگ مو برای موهای کوتاه و پوست سبزه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل هایلایت موهای کوتاه  ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل هایلایت موهای کوتاه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

هایلایت کردن یک دست موها، مانند یک رنگ یک دست غیرحرفه‌ای و یکنواخت به نظر می‌رسد. هایلایت‌ها باید در میزان روشنی و تیرگی و سایز تکه‌ها متنوع بوده و با رنگ زمینه موی شما هم‌خوانی و هماهنگی داشته باشند. اگر رنگ زمینه موی شما سرد است، پس هایلایت‌های شما بهتر است مثلا شنی یا بژ باشند، و اگر رنگ زمینه، رنگی طبیعی است، هایلایت‌های شما می‌تواند هم سرد و هم گرم باشد.

جدیدترین مدل هایلایت موهای کوتاه 2023

جدیدترین مدل هایلایت موهای کوتاه ۲۰۲۳

در تابستان که شما زمان بیشتری را در بیرون سپری می‌نمایید و نور خورشید شدت تابش بیشتری دارد، باید هایلایت‌های روشن‌تر و کم‌رنگ‌تری روی موهای خود داشته باشید. در این حالت موهای شما تاثیر زیباتری از نور زرد خورشید خواهد داشت. در زمستان که نور خورشید کمتر وجود دارد هایلایت‌ها بهتر است تیره‌تر و طلایی‌تر باشند.
به هیچ عنوان هایلایت‌های خود را خیلی روشن نکنید، به طوری‌که موهایتان همرنگ پوست صورتتان شود! این کار باعث می‌شود چهره شما بی‌حال به نظر برسد. همواره بخواهید مغایرتی بین رنگ پوست و موی شما وجود داشته باشد. به خاطر داشته باشید که هرگز هایلایتی بیش از سه درجه روشن‌تر از رنگ زمینه مو نداشته باشید و تناسب رنگ پوست خود را نیز در نظر بگیرید.
بالیاژ یکی دیگر از تکنیک های هایلایت است که برای انجام آن نیازی به کلاه و فویل نخواهید داشت. در این روش، سایه هایی روشن و ملایم در میان مو ایجاد می شود که نمای سه بعدی به موها داده و موجب پرپشت دیده شدن آن می شود. این تکنیک برای انواع موهای بلند و کوتاه مناسب است و با ایجاد تیرگی در ریشه مو و روشنی در انتهای موها، هارمونی بسیار زیبایی را خلق می کند.

 

جدیدترین مدل هایلایت موهای کوتاه 2023 جدیدترین مدل هایلایت موهای کوتاه 2023 جدیدترین مدل هایلایت موهای کوتاه 2023 جدیدترین مدل هایلایت موهای کوتاه 2023 جدیدترین مدل هایلایت موهای کوتاه 2023 جدیدترین مدل هایلایت موهای کوتاه 2023 جدیدترین مدل هایلایت موهای کوتاه 2023 جدیدترین مدل هایلایت موهای کوتاه 2023 جدیدترین مدل هایلایت موهای کوتاه 2023 جدیدترین مدل هایلایت موهای کوتاه 2023 جدیدترین مدل هایلایت موهای کوتاه 2023 جدیدترین مدل هایلایت موهای کوتاه 2023 جدیدترین مدل هایلایت موهای کوتاه 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات