مدل مو زیر شال 2023 | انواع بافت جلوی مو زیر شال

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مو زیر شال ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مو زیر شال را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

برای مراقبت از موهای بلند، نباید هر روز شامپو بزنید. فقط دو بار در هفته موهایتان را با شامپو بشویید. اگر هر روز ورزش یا فعالیت های سنگین دیگری دارید و مجبور هستید روزانه دوش بگیرید، شامپو را حذف کنید و فقط موها را با آب خالی بشویید. علاوه بر این، بیشتر به شامپو کردن پوست سر خود بپردازید. انتهای موی شما یا در واقع ساقه موها نسبت به پوست سر خشک تر است، به این معنی که شامپو به احتمال زیاد آنها را خشک تر می کند. به همین دلیل توصیه می شود فقط پوست سرتان را با شامپو بشویید.

جدیدترین مدل مو زیر شال 2023

جدیدترین مدل مو زیر شال ۲۰۲۳

استفاده بیش از حد از وسایل حرارتی صاف کننده یا فر کننده مو می‌تواند به موهای شما آسیب برساند. این ابزارها باعث کاهش ضخامت و درخشندگی موها شده و آن‌ها را کدر و خشک می‌کنند؛ بنابراین بهتر است برای مراقبت از موهای بلند استفاده از این وسایل را کاهش دهید.
بهتر است مدل های موی آزادتری را امتحان کنید تا از بروز فشار روی فولیکول یا کوتیکول‌ مو (خارجی ترین لایه ساقه مو) جلوگیری کنید. بافتن مو یا بستن آن به شکل گوجه‌ای شل می‌تواند بسیار مناسب و در عین حال، زیبا باشد.
اگر موهای خیلی زبر و خشکی دارید، می توانید از ماسک مو در داخل حمام نیز استفاده کنید. ماسک مو را باید روی ساقه مو ماساژ داده و بگذارید حدود ۲۰ دقیقه بماند. ماسک مو نباید به پوست و ریشه موی سر برخورد کند. این محصول را می توان با توجه به نوع نیاز موها تهیه کرد. انواع مختلفی از ماسک مو شامل مغذی کننده، نرم کننده، ضد وز، درخشان کننده، مخصوص موهای رنگ شده و … در بازار موجود هستند. از ماسک مو خانگی هم می‌ توانید استفاده کنید.

جدیدترین مدل مو زیر شال 2023 جدیدترین مدل مو زیر شال 2023 جدیدترین مدل مو زیر شال 2023 جدیدترین مدل مو زیر شال 2023 جدیدترین مدل مو زیر شال 2023 جدیدترین مدل مو زیر شال 2023 جدیدترین مدل مو زیر شال 2023 جدیدترین مدل مو زیر شال 2023 جدیدترین مدل مو زیر شال 2023 جدیدترین مدل مو زیر شال 2023 جدیدترین مدل مو زیر شال 2023 جدیدترین مدل مو زیر شال 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات