مدل مو کرنلی کوتاه 2023 | مدل موی کوپ کرنلی زنانه

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل مو کرنلی کوتاه ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. مدل موی کوپ کرنلی زنانه | مدل موی کوپ کرنلی | مدل مو کوپ کرنلی | کوتاهی مو کوپ کرنلی | مدل موی کوتاه کوپ کرنلی
از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل مو کرنلی کوتاه را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

جدیدترین مدل مو کرنلی کوتاه 2023

جدیدترین مدل مو کرنلی کوتاه ۲۰۲۳

در کوتاهی مو، از زاویه های مختلف ۰ درجه، ۴۵ درجه، ۹۰ درجه، ۱۱۰ درجه، ۱۳۵ درجه و ۱۸۰ درجه استفاده می شود. اگر کل سر را بیضی یا دایره ای فرض کنید، نصف دایره ۱۸۰ درجه، یک سوم آن ۱۲۰ درجه، یک چهارم آن ۹۰ درجه و یک هشتم دایره ۴۵ درجه است. در تصویر زیر به خوبی این زاویه ها مشخص شده است.
بسیاری از خانم ها که موی بلندی دارند، گاهاً از مشکلاتی که موی بلند دارد، خسته می شوند و تصمیم می گیرند موی خود را خیلی کوتاه کنند. امّا بعد از این کار پشیمان می شوند، چون همواره موی بلند زیبایی و جذابیت خاصی به ظاهر فرد می دهد. بنابراین اگر ۱۰۰ درصد مطمئن نیستید که می خواهید موهایتان را بیش از حد کوتاه کنید، قسمت کوچکی از موهایتان را که کمتر از مقداریست که در نظر دارید ، کوتاه کنید. همیشه فرصت این را دارید که موهایتان را کوتاه کنید بنابراین از مقدار کوتاه تر شروع کنید تا ببینید ابتدا چه احساسی به آن دارید.
اگر به صورت مرتب موهای خود را کوتاه نکنید، موخوره های پایین مو بیشتر شده و به تدریج به سمت بالای مو می آیند و باعث شکنندگی و ضعیف شدن موهای شما می‎ شوند. اگر در پایین موهای خود، تعدادی موی دو شاخه شده مشاهده نمودید، یعنی زمان آن است که به برای کوتاهی مو اقدام کنید.

جدیدترین مدل مو کرنلی کوتاه 2023 جدیدترین مدل مو کرنلی کوتاه 2023 جدیدترین مدل مو کرنلی کوتاه 2023 جدیدترین مدل مو کرنلی کوتاه 2023 جدیدترین مدل مو کرنلی کوتاه 2023 جدیدترین مدل مو کرنلی کوتاه 2023 جدیدترین مدل مو کرنلی کوتاه 2023 جدیدترین مدل مو کرنلی کوتاه 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات