مدل موی دخترانه خوشگل 2023 | مدل مو دخترانه شیک برای عروسی ساده

0

در این بخش از دنیای مد اینبار با چند مدل موی دخترانه خوشگل ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ از جدیدترین ژورنالها و تصاویر بروز در خدمت شما هستیم. از این رو ما در این مطلب جدیدترین و خاص ترین طرح های مدل موی دخترانه خوشگل را جمع آوری کرده ایم که مطمئنیم میتواند ایده ها و طرح های خوبی به شما دهند. در ادامه مطلب با خبرینا همراه باشید.

انتهای مو در مورد موهای بلند اهمیت زیادی دارد. اگر انتهای موهای شما دو شاخه شده یا نقاط سفید رنگی روی آن تشکیل شده است، در واقع نیاز به نوک گیری دارید. به این صورت که برای مراقبت از موهای بلند، هر چند ماه یکبار موهای خود را کوتاه کنید. دو شاخه شدن انتهای مو در واقع می تواند باعث توقف رشد موهای شما شده و باعث نازک تر و کدرتر نشان دادن موهای شما می شود. هر ۸ تا ۱۲ هفته یک بار به آرایشگاه مراجعه کنید تا از شر موخوره موهایتان خلاص شوید و اجازه دهید موهایتان بلندتر شوند.

جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023

جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل ۲۰۲۳

ابتدا موهایتان را کمی کوتاه کنید و سپس با توجه به احساستان و اندازه دلخواهتان ، کمی دیگر کوتاه کنید. یعنی مرتبه به مرتبه کوتاه کنید ، چون ممکن است با بک دفعه کوتاه کردن سریع پشیمان شوید ولی دیگر راهی برای جبران وجود ندارد پس از آرایشگرتان بخواهید ، کم کم کوتاهی مو را آغاز کند.
برای سالم ماندن مو از محصولات مراقبت مو مانند سرم مو یا کرم مو استفاده کنید. این محصولات در طول روز روی مو می‌مانند و رشته‌های آن را خوب تغذیه می‌کند.
برای مراقبت از موی سر، آنها را در فاصله‌ی زمانی منظم هر ۸ تا ۱۲ هفته کوتاه کنید. اگر مو خوره‌ی موهاتان نسبتاً زیاد است، می‌توانید این فاصله را به ۶ تا ۸ هفته کاهش دهید.
اگر موهای بلندی دارید، آبرسانی عمیق می ‌تواند سلامتی و شادابی موها را حفظ کند. موهای بلند معمولا زودتر خشک شده و اگر از وسایل حرارتی برای موهایتان استفاده کنید، این عامل تشدید می شود. به همین دلیل است که باید مطمئن شوید که به طور مرتب از محصولات آبرسان استفاده می کنید. این محصولات می تواند شامل ماسک مو در حمام، روغن درمانی یا هر چیز دیگری که رطوبت را به فولیکول های مو می رساند، باشد. پس برای مراقبت از موهای بلند حتما از محصولات آبرسان مو استفاده کنید.

جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023 جدیدترین مدل موی دخترانه خوشگل 2023

** امیدوارم از دیدن این تصاویر لذت برده باشید **

اختصاصی: خبرینا

نظرات